چهارشنبه / ۲۶ مهر ۱۳۹۶ / ۱۰:۱۳
سرویس : صنعت برنج و ماکارونی
کد خبر : ۷۳۷۵۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنعت برنج و ماکارونی
رئیس کارگروه سلامت مازندران:

کارگاه های بسته بندی برنج در مازندران شناسنامه دار شوند

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی مازندران خواستار شناسنامه دار کردن کارگاه های بسته بندی برنج تا پایان سال جاری شد.

دکتر فلاح با اشاره به جایگاه مهم دستگاه‌های اجرایی در حوزه سلامت، امنیت غذایی، بهداشت و درمان و موضوعات زیست محیطی گفت: سلامت جامعه هیچ وقت مورد مصالحه و معامله قرار نمی‌گیرد و دستگاه‌های اجرایی با اجرای مصوبات کارگروه با جدیت در برابر تهدید کنندگان سلامت بایستند.
از موضوعات مهمی که به تصویب اعضای کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان مازندران رسید شناسنامه دار کردن کارگاه‌های بسته بندی برنج تا پایان سال توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل است.
در همین راستا سازمان جهاد کشاورزی مازندران ملزم شد تا از ابتدای سال آینده، کلیه تسهیلات مالی توسط این سازمان را به واحدهای بسته بندی که شناسه بهداشتی از معاونت غذا دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل اخذ کرده باشند اعطاء کند.
همچنین پروانه بهره برداری و تمدید کلیه کارگاه‌های برنج در سال ۱۳۹۶ بازبینی می‌شود و کارهاه های فاقد پروانه بهداشتی از سوی سازمان‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت به دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل معرفی شوند. در همین رابطه سازمان‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت موظفند تا از در سال ۹۷ از عرضه برنج بدون شناسنامه جلوگیری کنند. /ایرنا

(چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶) ۱۰:۱۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها