جمعه / ۱۴ مهر ۱۳۹۶ / ۰۹:۵۴
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۷۳۳۷۱
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
فرماندار شهرستان بن مطرح کرد

اجرای طرح ترکیب ژنتیکی گوسفند نژاد لری-بختیاری با نژاد رومانوف

فرماندار شهرستان بن گفت: طرح ترکیب ژنتیکی گوسفند نژاد لری-بختیاری با نژاد رومانوف با موفقت در این شهرستان انجام گرفته که میزان دوقلو زایی گوسفندان را افزایش می‌دهد.

کمال اکبریان در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: شهرستان بن ظرفیت‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف دارد.
وی با اشاره به اینکه یکی از ظرفیت‌های شهرستان بن تولید گوشت قرمز است که نظارت‌های کافی برای ارائه گوشت سالم به مردم به صورت مستمر انجام می‌شود، افزود: طرح ترکیب ژنتیکی گوسفند نژاد لری-بختیاری با نژاد رومانوف با موفقت در این شهرستان انجام گرفته که میزان دوقلو زایی گوسفندان را افزایش می‌دهد.
فرماندار شهرستان بن با بیان اینکه فاز دوم ساخت جاده مواصلاتی بن به سامان به طول 5 کیلومتر اجرا می‌شود، عنوان داشت: بازارچه دائمی در این شهرستان برپا شده که در آن محصولات اقتصاد مقاومتی به صورت مستقیم عرضه می‌شوند.
اکبریان خاطرنشان کرد: شهرستان با مشکلات زیادی مواجه است که می‌توان به نبود کارگاه‌هایی جهت فرآوری محصولات کشاورزی و باغی، کمبود در انشعابات آب و برق شهرک صنعتی بن و وردنجان، وجود کاستی‌هایی در زیرساخت‌های شهری و روستایی و... اشاره کرد. /فارس

(جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶) ۰۹:۵۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها