شنبه / ۱ مهر ۱۳۹۶ / ۱۹:۰۶
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۷۳۱۹۶
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس شیرینی و شکلات
مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی مرشدگوهر:

بازار برون‌مرزی نمایشگاه شیرینی و شکلات ضعیف است

محمود مرشدی با بیان اینکه بازار برون‌مرزی نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات ضعیف است، گفت: باید تدابیری اندیشیده شود تا در کنار شرکت‌کنندگان برون‌مرزی، بازدیدکنندگان برون‌مرزی هم داشته باشیم و نمایشگاه به معنی واقعی بین‌المللی شود.

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی مرشدگوهر در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات در گفت‌وگو با خبرنگار غلات نیوز با بیان اینکه تعداد بازدیدکنندگان تخصصی و حرفه‌ای در نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته کمتر بوده است، اظهار کرد: آنچه که مسلم است تبلیغات نقش مهمی در استقبال از نمایشگاه دارد. البته نمایشگاه شیرینی و شکلات، نمایشگاهی ریشه‌دار است و مردم از قبل نسبت به زمان برگزاری آن آگاهی دارند. شاید دلیل استقبال کم‌رنگ از نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته، ناشی از مشکلات اقتصادی و عدم رونق کسب و کار بازار باشد.

مرشدی با اشاره به اینکه تبلیغات نمایشگاه باید از طریق رسانه‌های عمومی صورت گیرد، گفت: خوشبختانه نمایشگاه شیرینی و شکلات نمایشگاه خوبی است. دستگاه‌سازان داخلی با قدرت حضور دارند و دستگاه‌های استاندارد در نمایشگاه عرضه می‌شود اما متأسفانه بازار برون‌مرزی نمایشگاه ضعیف است لذا باید تدابیری اندیشیده شود تا در کنار شرکت‌کنندگان برون‌مرزی، بازدیدکنندگان برون‌مرزی هم داشته باشیم و نمایشگاه به معنی واقعی بین‌المللی شود. نمایشگاهی که صرفاً غرفه‌گذار خارجی داشته باشد نمایشگاه بین‌المللی نیست.
(شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶) ۱۹:۰۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها