یکشنبه / ۱۸ تیر ۱۳۹۶ / ۱۳:۵۳
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۷۲۱۰۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

میوه و سبزی ایرانی ارزان تر از محصولات سایر کشورها در قطر عرضه می‌شود

با افزایش واردات میوه و سبزیجات از کشورهای مختلف به خصوص ایران و هند به قطر، قیمت کالاهای فاسد شدنی در این کشور در حال برگشتن به قیمت عادی است.

با افزایش واردات میوه و سبزیجات از کشورهای مختلف به خصوص ایران و هند به قطر، قیمت کالاهای فاسد شدنی در این کشور در حال برگشتن به قیمت عادی است.

شعبه فرودگاه سوپرمارکت های زنجیره ای لولو یک کیلو گوجه فرنگی وارداتی از ایران را به قیمت 4 ریال قطر عرضه می کند. قیمت هر کیلو کلم، گل کلم و کدوی ایرانی هم به ترتیب 4، 6.5 و 6 ریال قطر است.

هر کیلو موز هندی و سیب شیلی هم به ترتیب 7.5 و 6.75 ریال قطر است.

مدیر یک مرکز خرید در قطر گفت: «ما به منابع وارداتمان تنوع بخشیده ایم تا محصولات غذایی به ویژه میوه و سبزی با قیمت هایی منطقی در بازار داخلی در دسترس باشد.»

وی افزود: «ما متوجه شده ایم که میوه و سبزیجات وارداتی از ایران و هند به میزان قابل توجهی ارزان تر از واردات از کشورهای اروپایی است...برخی میوه ها و سبزیجات که زود خراب نمی شوند، دارند با کانتینرهای یخچال دار از ایران و هند وارد می شوند، بنابراین قیمت آنها در مقایسه با محصولات وارداتی از کشورهای اروپایی که توسط هواپیماهای باری وارد می شود، ارزان تر است.»

جمعیت زیادی در اطراف قفسه های میوه ها و سبزیجات ارزان قیمت نظیر گوجه فرنگی، پیاز، خیار و موز دیده می شود و مصرف کنندگان این کالاها را در مقادیر زیاد خریداری می کنند.
(یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶) ۱۳:۵۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها