چهارشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۰۹:۳۰
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۷۱۳۲۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

قیمت گوجه فرنگی نصف شد/سیب زمینی ۵روز دیگر ارزان می‌شود

رئیس اتحادیه میوه و سبزی قیمت جدید انواع میوه و صیفی‌جات را در بازار اعلام کرد و گفت: قیمت گوجه فرنگی بیش از ۵۰ درصد ارزان شده است.

سید حسین مهاجران  با بیان اینکه قیمت گوجه فرنگی بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است، اظهارداشت: درحال حاضر قیمت هرکیلوگرم گوجه باکیفیت بالا بین ۸۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان است ضمن اینکه هنوز گوجه نقاطی مثل دزفول و اندیمشک وارد بازار نشده به محض اینکه محصول این مناطق وارد بازار شوند ما شاهد کاهش بیشتر قیمت گوجه فرنگی خواهیم بود.  

به گفته وی طی ۵ روز آینده گوجه فرنگی مناطقی مانند دزفول و اندیمشک نیز وارد بازار خواهند شد.  

رئیس اتحادیه میوه و سبزی همچنین از کاهش قیمت گوجه سبز در بازار خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت این محصول بین ۲۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ تومان است،  همچنین هر کیلوگرم زرد آلو بین ۶۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

مهاجران با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم توت فرنگی گرگانی بین ۳۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان است، افزود: توت فرنگی گلخانه‌ای کرج نیز بین ۹۰۰۰ تا ۱۷۰۰۰ تومان به مشتریان عرضه می‌شود ضمن اینکه قیمت هرکیلوگرم هندوانه بین ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان است.  

وی همچنین با اشاره به اینکه قیمت سیب زمینی حدود ۱۰ درصد ارزان شده است، ادامه داد: طی حدود ۵ روز آینده سیب زمینی گرگان وارد بازار می‌شود و قیمت این محصول را به شدت کاهش می‌دهد در حال حاضر نیز قیمت هرکیلوگرم سیب زمینی باکیفیت بین ۱۴۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان است.  

مهاجران افزود: قیمت سیب درختی نیز حدود ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ هزار تومان است اما مشتری زیادی برای این محصول وجود ندارد و مردم خیلی استقبال نمی‌کنند، ضمن اینکه قیمت موز نیز کیلویی بین ۳۰۰۰ تومان تا ۴۵۰۰ تومان، کیوی درشت  ۴۰۰۰ تا ۵۵۰۰ و کیوی ریز ۲۰۰۰ تومان است.  
/ مهر
(چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۰۹:۳۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها