شنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۰:۲۸
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۷۱۲۲۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای
«بقچه» استارت آپی برای سفارش بربری داغ و سنگک کنجدی

نان داغ آنلاین

«تا حالا نون رو آنلاین سفارش دادی؟» این اولین سوالی است که با ورود به بخش سفارش آنلاین سایت از شما پرسیده می شود و در پاسخ به آن مسئولان سایت نوشته اند:« ما توی بقچه سفارش نون می‌گیریم و سر زمانی که تعیین کردین نون سنتی، گرم و تازه رو توی بسته‌بندی به شما تحویل می دهیم

حتما برای شما هم پیش آمده است که صبح زود وقتی از خواب بیدار می شوید، یا عصر که از سرکار بر می گردید خانه و حتی برای روز جمعه ظهر که در خانه آبگوشت یا غذای نانی دارید؛ حوصله نداشته باشید به نانوایی بروید و صف به ایستید و نان داغ بخرید؛ این روزها استارت آپ و اپی با نام « بقچه» راه اندازی شده است که شما خیلی ساده از طریق سایت آن و یا دانلودش روی گوشی خود می توانید نان گرم و تازه سفارش دهید. بقچه شعارش این هست:« با بقچه زندگی یکم آسون تره :) » شعاری که حتما افرادی که حوصله ندارند در صف نانوایی به ایستند به آن ایمان دارند.

در سایت بقچه درباره این استارت آپ نوشته شده:« « ایده بقچه از آذرماه سال ۹۴ در زیرزمین یکی از ساختمان های تهران شکل گرفت، نسخه اول بقچه با نام زنبیل در منطقه امیرآباد کار خود را شروع کرد و خیلی زود به بقچه تغییر نام پیدا کرد. ما در بقچه ایمان داریم که بهترین کار آسون تر کردن زندگی مردم هست و تمام فعالیت هامون حول همین باور شکل گرفته است. هدف همه‌ی اعضای بقچه رسیدن به رفاه بیشتر است و مهمترین ابزاری که از اون برای رسیدن به این هدف استفاده می‌کنیم، تلاش و اراده‌ی خستگی ناپذیر است.»

سفارش نان داغ

«تا حالا نون رو آنلاین سفارش دادی؟» این اولین سوالی است که با ورود به بخش سفارش آنلاین سایت از شما پرسیده می شود و در پاسخ به آن مسئولان سایت نوشته اند:« ما توی بقچه سفارش نون می‌گیریم و سر زمانی که تعیین کردین نون سنتی، گرم و تازه رو توی بسته‌بندی منحصر به فرد دم در خونه یا محل کارتون تحویل می‌دیم... یه جورایی نون رو بدون صف می‌گیرین و خیالتون راحته.» البته با سر زدن به بقچه متوجه می شوید که تنها طرفدارهای نان بربری ( ساده و کنجدی) و سنگک ( ساده و کنجدی) هستند که می توانند مشتری این سایت باشند و از خدمات آن استفاده کنند زیرا این سایت امکان خرید نان های لواش، یا تافتون را هنوز ندارد. قیمت نان ها هم در این سایت برای نان بربری و سنگک ساده 1500 تومان و برای بربری و سنگک کنجدی 2 هزار تومان اعلام شده است البته برای بسته بندی و هزینه ارسال هم از شما 2500 تومان جدا دریافت می شود که این برای سفارش های بالای 20 عدد رایگان است. در سایت بقچه برای گرفتن پول ارسال و بسته بندی این توضیح نوشته شده:« خیلی راحت میشه ربطش داد به اینکه ما برای یه نفر شغل ایجاد کردیم و لازمه بابت خدمتی که به شما داده میشه هزینه ای مختصر دریافت بشه. یادتون باشه که با سفارش دادن نون از بقچه زمان خودتون رو ذخیره کردین و از صف وایسادن های نونوایی راحت شدین، هوا رو آلوده نکردین و از همه مهم تر این که دغدغه ی همیشگی «وای الان نون نداریم چیکار کنیم؟ کی بخره؟» رو حذف کردی.»

شما با ورود به بخش سفارش آنلاین « بقچه» تنها کافی است نوع نان و تعداد آن را مشخص کنید و بعد روی کلمه  « بقچه ات را گره بزن» کلیک کنید تا مراحل ثبت نان را پشت سر بگذارید؛ برای رسیدن به نان تازه یک مرحله دیگر هم البته باقی مانده و آن انتخاب محله، نوشتن آدرس، نام و نام خانوادگی و شماره تماس و در نهایت تعیین زمانی که نان به دست شما برسد؛ بعد از این دیگر باید منتظر باشید تا زنگ خانه شما را با نان تازه بزنند. ساعت کار سایت بقچه برای ارسال نان بیین ساعت ۷ صبح تا ۱۱ و ۵ بعد از ظهر تا ۹ شب است. مسئولان این سایت نان ها را به نوشته خودشان در سایت این استارت آپ از « بهترین و نزدیک ترین نونوایی محله شما» خریداری می کنند؛ اتفاقی که باعث می شود نان تازه و گرم به دست شما برسد.

راهنمایی خوب مشتریان

در کنار امکان تهیه نان تازه و داغ از سایت « بقچه» یکی از قابلیت های خوب آن راهنمایی مناسب و توضیح کامل دادن درباره روش کار است، در بخش راهنمای این سایت با طرح چند سوال اصلی در واقع مسئولان این شرکت به سوالات مخاطبان خود از پیش پاسخ داده اندو سوالاتی همچون:« چطوری سفارش نون بدم؟ کِی سفارش بدم و کی به دستم می رسه؟ کیفیت نون و محل تهیه اون کجاست؟ اگر کیفیت نون خوب نبود چه کار کنیم؟ در صورت نرسیدن سفارش چه کار کنیم؟ هزینه هر سفارش چه مقدار است؟ و...»

مشتری ها چه می گویند

بقچه در یک سال و نیمی که از راه اندازی اش می گذرد تاکنون توانسته مشتری هایی را به سوی خود جذب کند و تاحدودی آن ها را راضی نگهدارد، اگرچه که برآورد نظرات مخاطبان این استارت آپ نشان می دهد که مسئولان آن همچنان باید تلاش کنند تا سرعت خدمات دهی خود را بالا ببرند تا نان در داغ ترین زمان به دست مشتری برسد. یکی از این استارت آپ دارد نوشته:« خیلی تجربه خوبی بود با اینکه دیرتر از تخمین رسید ولی چون نون گرم بود بهمون چسبید با تشکر» و یکی دیگر از مشتریان هم پیشنهادهایی را مطرح کرده است:« سلام ممنون از خدمات خوبتون کار شما بسیار ارزشمنده سپاسگذارم دو تا انتقاد داشتم همونطوری که بر روی کیسه ی پارچه ای نان ذکر شده قرار بر این هست که نان تا ۴ ساعت تازه بمونه اما درکیسه ی نان درست بسته نشده و تقریبا باز است و نان نه تنها گرم نیست که کاملا خشک شده بدستم می رسد. نکته ی بعد کیفیت و مرغوبیت نان هاست که هر بار با دفعه ی قبل فرق میکنه و بنظرم از جاهای مختلفی تهیه میکنین که حتما باید بر نانوایی ها نظارت داشته باشین.»

(شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۰:۲۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها