سه شنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۴:۵۵
سرویس : فست فود
کد خبر : ۶۹۹۴۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فست فود

فست فودی که تا ۴ صبح باز است!

جایی شاید در شمال، شرق و یا غرب تهران و در زمانی که شاید هرگز فکرش را هم نکرده باشید. یک کاروان بزرگ با رنگ‌های جذاب و نقش یک آقای سیبیلو روی آن، صفی طولانی از عشاق فست فود که در جلوی پیشخوان آن منتظر نوبت برای سفارش غذا هستند.

رستگاری از ۱۱ شب تا ۴ صبح

فود کار امیدچند وقتی می‌شود که شاهد کسب کارهای غذایی سیار در سطح شهر هستیم که هر کدام با طرح و سبک و ایده‌ای جدید مشتریان مخصوص به خودشان را جذب کرده‌اند. هر روز هم به تعداد این کافه‌ها و فست فودهای سیار که به «فود تراک» هم مشهور هستند افزوده می‌شود. البته فود تراکی که امروز قصد معرفی آن را داریم بسیار از هم صنفی‌هایش متفاوت است.

تقریبا یک سالی است که آقای زهره‌وند فست فودهای سیار برند خود را به سطح شهر می‌فرستد. آقای امید زهره وند مدیر برند FBO که مخفف «فود بانک امید» است مالک چند شعبه فست فود نیز با همین نام در تهران هستند. در این یک سال، برند FBO سبک جدیدی از خدماتش را به مشتریان و عشاق فست فود ارائه می‌دهد، فود تراک یا همان فست فود سیار.

علاقه به داشتن نمایندگی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مدیریت این برند را برآن داشته تا فاکتور تعداد را هم در کاروان‌های FCO (یا فود کار امید) لحاظ کند. چرا که فود کار امید دارای چند کاروان است که در مکان‌هایی مانند استادیوم آزادی، خیابان سی تیر و … به صورت مستمر به مشتریان سرویس می‌دهند.

کاروانی که می‌خواهیم راجبه آن با شما صحبت کنیم یک فرق اساسی با دیگر کسب و کارهای سیار دارد و آن هم زمان سرویس دهی است. کرکره و پیشخوان این ماشین از ساعت ۱۱ شب تا تقریبا ۴ و ۵ صبح به روی مشتریان باز است. بله زمانی که تمام شهر خوابیدند به جز شب زنده‌دارانی که پرسه‌زنی شبانه بخشی از تفریح و سرگرمی‌شان است. البته کم هم نیستند چرا که هنگام تهیه این گزارش که ساعت ۱ بامداد را نشان می‌داد، صفی ۲۰، ۳۰ نفره در جلوی صندوق تشکیل شده بود.
فود کار امید فست فود به معنایی واقعی

اگر بخواهیم در مورد منوی فود کار امید توضیح دهیم باید بگویم در حال حاضر فقط ۵ منو که ساندویچ هم هستند سرو می‌کنند. این منو شامل اسپشیال و برگر و استیک و … می‌شود.

یکی از ویژگی‌های فود کار امید این است که در ابتدا با توجه به برآوردی که دارند یک تعدادی از انواع ساندویچ‌ها را آماده کرده و در فویل می‌پیچند تا گرم بمانند تا زمانی که مشتری سفارش غذای می‌دهد آن را در کمترین زمان به وی ارائه دهند و در همین حین نیز مشغول تهیه تعداد بیشتری از ساندویج هستند.

ساندویچ‌هایی که بادیدن آن هر آدم سیری گرسنه می‌شود، لذیذ و غول‌آسا. رنج قیمت منوی آن‌ها هم از ۱۰ تا ۱۸ هزار تومان است. که ساندویچ اسپشیالشان، که گرانترین گزینه منو هم است، به راحتی دو آدم متوسط را سیر می‌کند. اگر سری به صفحه فود کار امید در اینستاگرام بزنید می‌توانید از مراحل طبخ غذاها و انواع ساندویچ‌های هوس‌انگیز آن دیدن کنید.
دلیوری به همه جای تهران

از دیگر اقداماتی که فود کار امید برای مشتریان در نظر گرفته است پخش سراسری غذایشان در کل تهران است. بسته به فاصله شما از محل استقرار ماشین، پیک‌هایشان با دریافت هزینه بین ۵ تا ۱۵هزارتومان سفارشات را به درب منزل شما می‌آورند. فقط کافیست به زمان ارائه سرویس آنها دقت کنید تا متوجه متفاوت بودنشان شوید.

آن‌طور که از صحبت با مدیر فود کار امید متوجه شدیم این برند حق انحصاری چند ساله برای این سبک از فعالیت را دارد. البته همواره برای اولین‌ها مشکلات بیشمار است، مخصوصا مشکلاتی در آن ساعت شب، که البته آنها هم به خوبی از پس آن برآمده‌اند.

در کل نکته منفی یا ایرادی در کارشان به چشم نمی‌آید، فقط می‌توان به سروقت نبودن آنها در قرار اشاره کرد که سعی کرده‌اند تا جای ممکن آن را نیز برطرف کنند. در صفحه اینستاگرام فود کار امید چند شماره تلفن قرار دارد که یکی برای سفارشات و دیگری برای اطلاع از زمان و مکان دقیق اسکانشان در شهر است. فود کار امید در ساعت کاری خود همواره پاسخگوی مشتریان است.

پیشنهاد ما این است که اگر قصد دارید فاز جدیدی از تهران‌گردی  و یا شب گردی را تجربه کنید و یا اگر هنگام خواندن و مشاهده عکس‌های این گزارش دچار گشنگی مفرط شده‌اید و زمان از نیمه شب گذشته است، حتما سری به فود کار امید بزنید و یک دلی از عزا در بیاورید.
(سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵) ۱۴:۵۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها