پنج شنبه / ۱۵ آذر ۱۳۸۶ / ۱۱:۲۷
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۶۹۲۷
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های لبنی

کارخانه شیر پاستوریزه "هموطن" به عنوان واحد نمونه بهداشتی در سطح استان تهران انتخاب شد

طی مراسم با شکوهی در دانشگاه شهید بهشتی تهران از مسولان کارخانه تولید محصولات لبنی "هموطن" تقدیر شد.این کارخانه به دلیل کیفیت و بهداشت بسته بندی محصولات به عنوان واحد نمونه استان انتخاب و از نماینده آن با اهداء لوح و جوایزی تقدیر گردید.

به گزارش "نشریه غذایی مائده"، حاج اسماعیل حنیفی رئیس هیات مدیره کارخانه "هموطن" میزان تولید روزانه شیر در این کارخانه را 130تن عنوان کرد و گفت: این واحد تولیدی از دانش و فن آوری مدرن روز استفاده کرده و محصولات تولیدی خود را از طریق مرز زمینی به کشور عراق نیز صادر می کند.

وی گفت راه اندازی خط جدید تغلیظ ماست(به منظور بالا بردن کیفیت آن) از دیگر اقدامات و برنامه ریزی این کارخانه در سال جاری بود که این سیستم برای اولین بار در کشور نصب و راه اندازی گردید.

حاج اسماعیل حنفی به پخش بیش از 75 تن شیر یارانه در بازار مصرف اشاره کرد و ادامه داد: این میزان شیر روزانه توسط این واحد تهیه و در شهرهای دماوند، گیلان، رودهن، پردیس و بخشی از شرق و جنوب شرق تهران عرضه می شود.

وی محصولات این واحد تولیدی را شیر استریل و یارانه ای، ماست و ماست موسیر، شیر کاکائو، دوغ و خامه در بسته بندی و اندازه های مختلف عنوان کرده و ارائه خدمات مطلوب و پخش و عرضه محصولات متنوع و سالم را از جمله اهداف اصلی این واحد تولیدی خواند.

(پنج شنبه ۱۵ آذر ۱۳۸۶) ۱۱:۲۷
سحر
۱۳۹۲/۰۲/۱۵ Iran
0
0
0

میخواستم ببینم به شهرستانهانمایندگی میدید؟دنبال کار هستیم؟لطفا جواب بدید

مهیار
۱۳۹۶/۰۵/۲۱
0
0
0

سلام خسته نباشین ما تولید کننده ی بطری های پت هستیم اگر مایل هستید تماس بگیرید ٠٩٢١٦٥٤٧٦٠٧


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها