چهارشنبه / ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ / ۲۰:۴۹
سرویس : فراورده های روغنی
کد خبر : ۶۷۴۵۶
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فراورده های روغنی

کارخانه روغن نباتی گلناز کرمان تعطیل شد

کارخانه صنایع غذایی گلناز کرمان به دلیل نداشتن مواد اولیه و عدم همکاری بانک در پرداخت تسهیلات تعطیل شد.

کارخانه صنایع غذایی گلناز کرمان به دلیل نداشتن مواد اولیه و عدم همکاری بانک در پرداخت تسهیلات تعطیل شد.

بیش از 300 نفر از کارگران کارخانه صنایع غذایی گلناز کرمان معروف به کارخانه روغن نباتی گلناز از دیروز با تجمع در محل ورودی کارخانه خواستار دریافت حقوق معوقه خود هستند که امروز صبح با قرار دادن خودروهای خود در درب ورودی کارخانه درب کارخانه را بستند.

یکی از اعضای شورای کارگری کارخانه با اشاره به اینکه کارگران خردادماه آخرین حقوق خود را از کارخانه دریافت کردند، گفت: 80 درصد کارگران را اخراج کردند و حقوق هم ندادند.

وی با بیان اینکه به ما گفتند مواد اولیه نداریم ولی انبار کارخانه پر است، افزود: در سه ماه گذشته چندین بار تجمع کردیم اما کسی پاسخگو نیست.

این عضو شورای کارگری کارخانه با بیان اینکه قرارداد روزانه با کارگران بستند، تصریح کرد: هر روزی که سر کار باشیم بیمه ما رد می‌شود.

رئیس اداره صنایع غیرفلزی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز درباره گفت: مشکل کارخانه عدم تامین مواد اولیه و واردات آن است.

وی با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی مجوز واردات روغن خام کارخانه را لغو کرده است، افزود: کارخانه برای واردات با مشکلات تامین مالی نیز روبرو است که از حدود دو ماه پیش در جلسات کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان مطرح شده است.

علیرضا رحمان‌نژاد با بیان اینکه در این جلسه با پرداخت تسهیلات 5 میلیارد تومانی از طریق یکی از بانک‌ها برای رفع مشکلات این کارخانه تصویب شد، گفت: متاسفانه هنوز این تسهیلات پرداخت نشده و مسئولان کارخانه صحبت از عدم همکاری بانک بیان می‌کنند.

به گزارش تسنیم، خادمی مدیر کارخانه صنایع غذایی گلناز کرمان ضمن تائید بخشی از صحبتهای رحمان‌نژاد گفت: اطلاعات لازم باید از هیئت مدیره در تهران گرفته شود.

در تماس تلفنی، رئیس دفتر هیئت مدیره کارخانه حاضر به پاسخگویی نشد. / تسنیم
(چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵) ۲۰:۴۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها