چهارشنبه / ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ / ۰۰:۰۵
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۶۷۴۳۳
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس شیرینی و شکلات
گفتگوی اختصاصی با مدیرعامل آدلین+گزارش تصویری از یک مراسم

کیک رونمایی برند آدلین در نمایشگاه شیرینی و شکلات بریده شد

به گزارش فودنا، روز اول پانزدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات شاهد یک مراسم ویژه از رونمایی برند آدلین در جمع دست اندرکاران و علاقمندان بود به همین مناسبت گفتگوی کوتاهی با مدیر عامل جوان این شرکت داریم که با هم می خوانیم:

از قدیم الایام پشمک از محصول های سنتی و پرطرفدار بوده است ولی تکنیک تولید امروزه این محصول خوشمزه را در قواره هایی متفاوت وارد سبد مصرف خانواده‌ها کرده است، پشمک با روکش های شکلاتی که جدای از مصرف راحت‌تر آن می توان گفت یک ترکیب فوق‌العاده با یک روکش شکلاتی است، خواهان بسیاری را در بین مردم پیدا کرده است، محصول پشمک بصورت قالبی که در بسته بندی‌های متفاوت پای خود را به فرا‌مرزها نیز رسانده خوردن این شیرینی سنتی را بسیار راحت و همه گیر کرده است.

سهامداران و مدیران مجموعه آدلین با سابقه‌ی طولانی در صنعت تولید پشمک و تجارب کسب کرده در این صنعت اقدام به سرمایه گذاری مجموعه‌های جدید در تولید پشمک کردند که برندهای جدید آدلین و شکوپیچ در آینده‌ی نزدیک با توانمندی این شرکت نام آشنا وارد بازار می‌شود که پیشاپیش برآن شدیم گفتگویی را با ابوالفضل روحی مدیر جوان و باتجربه این محصول انجام دهیم، که با هم می خوانیم:

 

فودنا: در ابتدا موفقیت های روزافزون‌تان را به شما تبریک می‌گوییم و لطفا ویژگی متفاوت و شاخصه ی بارز آدلین در تولیدات مشابه موجود در بازار بفرمائید چیست؟

داشتن تیم تحقیق و توسعه و با دانش، آگاهی به شرایط موجود در جامعه و بازار، باعث ایجاد مزیت‌های چه در بخش طراحی بلکه در بخش تنوع محصولات نیز شده است

فودنا:  آیا صادرات دارید و در صورت مثبت بودن جواب میزان صادرات و کشورهای هدف می فرمائید؟

صادرات محصولات مجموعه بعداز طی مراحل تحقیق و توسعه و کسب مجوزهای لازم از سال 95 و به صورت جهانی در برنامه های آی و اصلی مجموعه قرار دارد

فودنا:  تنوع بسته بندی در برند آدلین در چه اندازه ها و ویژگی هایی است؟

در تنوع و بسته بندی سعی شده تمام مخاطب‌های سنی و اقشار مختلف جامعه مورد توجه قرار گیرد 

فودنا:  وضعیت صنعت، اقتصاد، بازار و تولید را در سال 1395 (امسال) چگونه ارزیابی می نمایید و مهم‌ترین چالشی که در تولید با آن مواجه هستید کدام است؟ 

با توجه به وجود رکود در بازار سال سختی از لحاظ تولید در پیش است ولی این موضوع دلیل بر کوتاهی و عقب نشستن از وظایف و هدف اصلی  شرکت نمی‌شود مهم ترین دغدغه و تلاش ما این است که بتوانیم مورد استقبال بین مخاطبان و خریداران قرار بگیریم. 

فودنا: تاثیر نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات در صنعت چقدر است؟ و با چه دستاوردی در نمایشگاه حضور دارید؟

بزرگترین گردهمای این صنعت در داخل نمایشگاه شکل میگیرد مکانی پویا و بستری مناسب برای نشان دادن دست آوردهای تولیدات داخل که دارای مزیت رقابتی با محصولات خارجی است           

فودنا: برنامه‌های آتی شما چیست؟ آیا محصول جدید و خاصی جدیدا تولید کرده اید؟ محصولات جدید منطبق بر نیاز امروزی جامعه با تلفیق از جذابیت ما باشد

تولید محصولات جدید پشمک از جمله پشمک جرقه ای و پشمک پاستیلی برای اولین بار در ایران توسط مجموعه آدلین شروع گردیده است.

فودنا: اگر صحبت پایانی دارید و یا در مورد موضوعی می خواهید صحبت کنید بفرمائید

مجموعه آدلین سعی بر آن دارد که با نیاز سنجی درست از جامعه مصرف، بتواند لحظات شادی را برای مصرف کنندگان فراهم  آورد.ایجاد شرایط رقابتی سالم در کنار تصاحب بازار رقبا از اهداف این شرکت است. شناساندن طعم واقعی و لذت بخش شکوپیچ آرمان ما بوده و شعار ما اینست که:

لطفاً محصولات مارا با لبخند امتحان کنید.

Adlin - آدلین - پشمک حاج عبداله 7

Adlin - آدلین - پشمک حاج عبداله 3

Adlin - آدلین - پشمک حاج عبداله 1

Adlin - آدلین - پشمک حاج عبداله 1

Adlin - آدلین - پشمک حاج عبداله 2

Adlin - آدلین - پشمک حاج عبداله 4

Adlin - آدلین - پشمک حاج عبداله 6

Adlin - آدلین - پشمک حاج عبداله 5

 

(چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵) ۰۰:۰۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها