شنبه / ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۱:۳۹
سرویس : خشکبار، حبوبات و تنقلات
کد خبر : ۶۷۲۶۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خشکبار، حبوبات و تنقلات

سرمایه گذاری در حوزه فرآوری حبوبات / 600 میلیون تومان، سرمایه در گردش

حسین ملک حسینی از تولیدکنندگان حبوبات در استان مرکزی است. او درباره صنعت حبوبات و فرآوری آنها می گوید: این صنعت فرصتی مناسب برای ورود علاقه مندان برای سرمایه گذاری است و در صورت رعایت موارد مختلف زمان برگشت سرمایه مناسب حدود یک سال است.

او در ادامه توضیح می دهد: از دیدگاه اقتصادی طرحی توجیه دارد که بازگشت سرمایه در آن کوتاه و سریع باشد، از این دیدگاه فرآوری حبوبات می تواند گزینه ای برای جوانان و فارغ التحصیلان رشته کشاورزی باشد.

این تولیدکننده حبوبات می افزاید: یافتن بازار و مشتری برای فروش تولیدات از الزامات موفقیت در این بخش است زیرا سرمایه در گردش کارخانه دار به حدود 500 تا 600میلیون تومان بالغ می شود و در بسیاری از موارد خریداران محصولات را به صورت چکی و با فرصت های سه ماهه تسویه می کنند.

ملک حسینی از چالش های اساسی صنعت حبوبات و فرآوری آنها هم صحبت می کند و ادامه می دهد: خشکسالی بزرگ ترین تهدید برای کشاورزان حبوبات کار و کارخانه های فرآوری و بسته بندی است، در اکثرمناطق کشور آبیاری محصولات هنوز به صورت غرقابی با عملکرد پایین صورت می پذیرد و در صورت ادامه این روند در پنج تا شش سال آینده کشاورزان زیادی به دلیل عدم دسترسی به منابع آبی باکیفیت کار خود را از دست می دهند./ فرصت امروز
(شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵) ۱۱:۳۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها