شنبه / ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ / ۰۹:۴۷
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۶۶۶۴۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

ظرفیت کارخانه آب آشامیدنی «سیرانا» به ۸۰ هزار لیتر در روز رسید

مدیرعامل شرکت نوش مهر دماوند گفت: ظرفیت تولید آب آشامیدنی در شرکت نوش مهر دماوند با برند «سیرانا» به ۸۰ هزار بطری در روز رسید.

امیر رضا علیدوست، در خصوص تولید آب آشامیدنی بهداشتی در این واحد تولیدی اظهارداشت: شرکت نوش مهر دماوند با برند «سیرانا» از سال ۹۳ پس از تحقیقات جامع و مدون برای تولید محصولی کامل بهداشتی و جدید در زمینه مواد خوراکی فعالیت خود را آغاز کرد و رویکرد خود را در مسیر تولید محصولی کیفی، سالم و بهداشتی برای جلب رضایت مشتریان قرار داد.

وی افزود: با تجهیز کارخانه در مساحتی بالغ بر۴۰۰۰ متر با هدف تولید انبوه آب سالم آشامیدنی با بهره گیری از ۲۵ پرسنل خدوم و پرتلاش ضمن ایجاد اشتغال برای جوانان استان گامی در مسیر رونق اقتصادی استان نیز برداشته شد.

مدیرعامل شرکت نوش مهر دماوند تصریح کرد: از ابتدای سال جاری و برای عملیاتی کردن شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل این واحد با تلاش شبانه روزی مدیریت و همکاران متعهد خود با تمام توان و ظرفیت تولید روزانه ۸۰۰۰۰  لیتر آب  آشامیدنی در بطری های نیم لیتری، یک و نیم لیتری و نیز لیوانی را با هدف جلب رضایت مشتری آغاز کرد.

وی بیان کرد: باور داریم برای رقابت سالم در عرصه داخلی و نیز حرکت در مسیر رضایتمندی شهروندان و مشتریان توجه به تولید محصولی سالم و بهداشتی رمز تداوم کار و موفقیت در رسیدن به اهداف پیش بینی شده است لذا رسالت خود را بر کنترل سلامت تولید و ارائه محصولی مشتری پسند بر اساس سلیقه و ذائقه مردم قرار داده ایم و همچنان در این مسیر گام برخواهیم داشت.

علیدوست اضافه کرد: بر این باوریم که فروش پایان کار نیست بلکه شروع تعهدی است بر آسودگی خاطر مشتریان ارجمند لذا با تضمین تولیدات این شرکت جلب رضایت مشتریان را روشنایی بخش راهمان قرار اده ایم و امیدواریم استقبال مردم از این محصول تولیدی بتواند انگیزه مدیران و کارکنان شرکت را برای افزایش ظرفیت خود و تولید محصولاتی بر اساس نیازهای مشتریان تقویت کند.

وی یادآورشد: آب آشامیدنی سالم و گوارای «سیرانا» موفق به کسب بالاترین نمره کیفیت و سلامت با شماره پروانه ساخت ۱۱۵۲۵/۳۸ و استاندارد ۷۶۶۱۸۸۰۹۵۱ شده است و امیدواریم مشتریان کالای تولیدی ما را نیز در سبد کالاهای روزانه خود قرار دهند.

علیدوست گفت: سیرانا مجهز به آزمایشگاه تخصصی کیفیت است و با اطمینان از تولید محصولی کاملا بهداشتی و سالم و بر اساس استانداردهای ملی آمادگی دارد برای بازدید شهروندان از کارخانه پذیرای علاقمندان باشد.

وی اضافه کرد: دیروز برای تجربه و امروز تدبیری برای فرداست گذشتگان راه بسیار پیموده اند و تجربه گذشتگان یادگار عظیم صنعت امروز ماست و با لطف ایزد منان با اهتمام و تلاش طراحان برگزیده خلاق و به کارگیری توان و تجربه های افزون شده بر یادگار دیرینیان توانسته ایم بر کیفیت صنعت آب آشامیدنی بیفزاییم، لذا در این مسیر از مردم انتظار داریم ما را یاری دهند تا با آنها هر روز پله های موفقیت را طی کنیم و فردایی بهتر برای همگان رقم بزنیم.

مدیرعامل شرکت مهرنوش دماوند با اعلام نشانی اینترنتی و مکانی کارخانه اظهارداشت: نشانی کارخانه، www.Siranawater.ir : قزوین –  بوئین زهرا شهرک صنعتی آراسنج – خ زیتون قطعه  ۱۸ تلفن: ۳۴۳۵۷۳۱۹-۰۲۸ می باشد و هر روز آماده میزبانی از شهروندان هستیم.

(شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵) ۰۹:۴۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها