چهارشنبه / ۳۰ تیر ۱۳۹۵ / ۱۵:۳۹
سرویس : غذای کودک، تنقلات و مکمل ها
کد خبر : ۶۶۴۲۸
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس غذای کودک، تنقلات و مکمل ها
آذر سقز تبریز آماده تعامل تجاری است

آدامس های طبیعی و ارگانیک با نام تجاری "فیدان"

شرکت آذر سقز تبریز تولید کننده آدامس های طبیعی و ارگانیک با نام تجاری « فیدان » در دو نوع استک و دراژه و با انواع طعمهای مختلف و نیز اولین تولید کننده آدامس کندر در جهان، از تجار و صادرکنندگان محترم جهت صادرات محصولات طبیعی خود به تمامی کشورهای دنیا به ویژه به کشورهای اروپایی و آمریکا و ژاپن و روسیه و نیز کشورهای عربی و کشورهای حاشیه خلیج فارس دعوت به همکاری می نماید

   با توجه به این که آدامس های طبیعی فیدان از خواص درمانی زیادی برخودار بوده و از جمله باعث تقویت معده و دستگاه گوارش و تقویت حافظه شده و نیز در تقویت لثه و محکم شدن فک و دندانها نقش بسزایی ایفاء می کند. 
   علاوه بر این باعث از بین رفتن انواع بوهای بد دهان از جمله بوی سیر، بوی سیگار و قلیان و بوی مشروبات می گردد و دهان را بصورت طبیعی خوشبو می کند. همچنین هیچ گونه مواد مصنوعی در فرایند تولید آن بکار نرفته و کاملاً طبیعی و ارگانیک و گیاهی می باشد. 
  لذا کشورهای خارجی بهای زیادی به آن می پردازند و تاکنون از طریق تجار و صادرکنندگان محترم به کشورهای زیادی به ویژه کشورهای اروپایی و عربی از جمله سوئد، انگلستان، قطر، امارات متحده عربی، عراق، ارمنستان، آذربایجان و.. صادر شده است. در ضمن آماده اعطای نمایندگی در شهرهای فاقد نمایندگی می باشد.
متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09143084201 (داود ابوطالبی) تماس حاصل کنند

(چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵) ۱۵:۳۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها