شنبه / ۲۶ تیر ۱۳۹۵ / ۱۰:۵۰
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۶۶۳۳۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

افتتاح دفتر مرکزی و مرکز آموزش جدید گلنان پوراتوس

دفتر مرکزی جدید شرکت گلنان پوراتوس در تاریخ 4 خرداد 1395 در زمینی به وسعت 2000 مترمربع در تهران، احمدآباد مستوفی افتتاح شد.

این ساختمان در 4 طبقه شامل دفتر اداری، دفتر فروش تهران و انبار پخش آن و یک مرکز آموزش و نوآوری مدرن به صورت مجموعه ای واحد در راستای  ارائه راه حل های منحصر بفرد و نوآورانه برای رشد تجارت مشتریان طراحی گردیده است.
طراحی و ساخت و ساز  این ساختمان همگام با محیط ‌زیست بوده تا در عین محافظت از سلامت محیط‌زیست، کارایی کارکنان افزایش یابد. این مرکز، با مساحت ساختمان 3500متر مربع، گنجایش 140 نفر پرسنل را دارد که با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز، فضایی ایده آل و مدرن را ایجاد کرده است. همچنین یک سالن ورزشی و فضایی برای بازی کودکان طراحی گردیده است تا فضایی دوست داشتنی را برای کارکنان ایجاد کند.
در مرکز آموزش و نوآوری این مجموعه، آخرین نوآوری ها در صنعت نان، شیرینی و شکلات با بهره گیری از تجهیزات مدرن و به روز در دنیا، در اختیار مشتریان قرار می گیرد و در کافه شکلات، مشتریان می توانند دانش خود را درباره شکلات در فضایی دوست داشتنی افزایش دهند. به علاوه در دفتر مرکزی جدید، مکانی به نام سنسو روم مجهز به آزمایشگاه ارزیابی حسی در نظرگرفته شده است. مشخصه دیگر این دفتر، آمفی تئاتر مدرن و راحت با 60 صندلی برای برگزاری کلاسهای آموزشی و سخنرانی ها می باشد.
با استقرار انبار پخش تهران در این مجموعه نیز  تلاش می شود تا با تجهیزات مدرن و نرم افزارهای هوشمند موجبات رضایتمندی مشتریان هر چه بیشتر فراهم گردد.
به مناسبت افتتاحیه این ساختمان، مراسمی در 2 روز با حضور مدیران ارشد گروه پوراتوس و سفیر بلژیک برگزار گردید. در روز اول مدیران بهداشت، روسای اتحادیه نانوایی و قنادی و مشتریان کلیدی و در روز دوم، مشتریان برتر صنفی در صنعت نان، شیرینی و شکلات حضور بعمل رساندند.
مراسم با بریدن روبان توسط مدیر عامل گلنان پوراتوس، سفیر بلژیک، معاونت فروش و بازاریابی گلنان پوراتوس، مدیر ارشد اجرایی گروه پوراتوس آغاز شد و سپس میهمانان از ساختمان جدید شرکت بازدید نمودند.

افتتاحیه گلنان پوراتوس

افتتاحیه گلنان پوراتوس  

(شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۵) ۱۰:۵۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها