چهارشنبه / ۱۶ آبان ۱۳۸۶ / ۱۵:۴۷
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۶۵۹۸
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های لبنی

"کشک کیسه ای" از جدیدترین محصولات شرکت "فرآورده های غذایی سمیه"

به گزارش خبرنگار فودنا، "کشک کیسه ای" از جدیدترین محصولات تولید شده در شرکت فرآورده های غذایی سمیه می باشد که از مرغوبترین مواد اولیه، با کنترل و تائید متخصصین صنایع غذایی تهیه می‌شود.

بر اساس این گزارش، "کشک کیسه ای" از شهرهای نواحی غربی کشور تهیه و پس از انتقال و ورود به واحد تولید کشک در کارخانه "سمیه"، بوسیله مدرنترین دستگاهها و تجهیزات موجود پاستوریزه می‌گردد. در مراحل نهائی تولید، پس از بسته بندی و تائید آزمایشگاه مجهز کنترل کیفی، آماده عرضه به بازار مصرف می‌گردد.

این محصول حاوی کلسیم، چربی، نمک، پروتئین و ویتامین نیاسین می باشد.میزان انرژی تولید شده توسط 100 گرم کشک ، حدود 105 تا 120 کیلو کالری می‌باشد که می تواند به عنوان یکی از تامین کننده های انرژی مورد نیاز بدن در رژیم غذایی روزانه گنجانده شود. در هر 100 گرم کشک می توان 15 گرم پروتئین، 5/1 گرم چربی، 106 میلی گرم کلسیم را یافت.

"کشک سمیه" بدلیل داشتن منابع غنی پروتئین، کلسیم و سایر املاح معدنی، یک منبع غذایی بسیار مناسب جهت استفاده عموم ، خصوصا ورزشکاران، خانم‌های باردار و مادران شیرده و کودکان می باشد.

شماره تماس شرکت  "فرآورده های غذایی سمیه" : 3432860-0262

(چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۶) ۱۵:۴۷
نودهی
۱۳۹۲/۰۵/۰۳ Iran
0
0
0

دستگاه تمام اتوماتیک گروه صنعتی پرشین گامی بود در راستای تولیدکشک رشته ای با ظرفیت تولید بالا، کیفیت بسیار خوب ، حجم و اندازه دلخواه کشک و همچنین تولید کشک متناسب با سلیقه مشتری این دستگاه مجهز به دو موتور گیربکس بهمراه اینورتر بوده تا بتوان کشک خروجی
را با حجم و اندازه دلخواه تنظیم کرد


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها