یکشنبه / ۲۰ آبان ۱۳۸۶ / ۱۴:۴۵
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۶۵۶۰
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس شیرینی و شکلات

شرکت "شیرین منش" تولیدات جدیدش را شامل شیرینی "پای آناناس"، "پای نارگیل" و شیرینی "مارس بانی" ارائه می نماید

به گزارش خبرنگار فودنا و به نقل از آقای محمد نصرتی مدیر عامل شرکت "شیرین منش": شیرینی "پای آناناس"، "پای نارگیل" و شیرینی "مارس بانی" از جدیدترین محصولات این شرکت است که به تازگی وارد بازار مصرف شده است.

به گزارش خبرنگار فودنا و به نقل از آقای محمد نصرتی مدیر عامل شرکت "شیرین منش": شیرینی "پای آناناس"، "پای نارگیل" و  شیرینی "مارس بانی" از جدیدترین محصولات این شرکت است که به تازگی وارد بازار مصرف شده است.

آقای نصرتی در گفتگو با خبرنگار ما اعلام نمود:  محصول زولبیا و بامیه این شرکت دارای صادرات روزانه به کشورهای اروپایی می باشد.

وی در ادامه بیان داشت:ترکیبات شیرینی "پای آناناس" و "پای نارگیل" شامل : تخم مرغ، روغن، آرد، وانیل و کمپوت آناناس و نارگیل می باشد. در ترکیبات "شیرینی مارس بانی" نیز بادام از جمله مواد اصلی است که در تولید این شیرینی به کار می رود.

مدیر عامل شرکت "شیرین منش"در پایان گفت: شیرینی "پای آناناس" و "پای نارگیل" در ظروف یکبار مصرف به صورت 6 تایی و شیرینی "مارس بانی" در هر ظرف به تعداد 12عدد چیده و بسته بندی می شود.

شماره تماس شرکت "شیرین منش" 66839974-021 می باشد.

(یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۸۶) ۱۴:۴۵
Sjbz
۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
0

دیروز از فروشگاه شهروند شیرینی زبان خریدم با اینکه تاریخ مصرف داشت شیرینی فوق العاده کهنه و بوی نا میداد زیر شیرینی کاملا سوخته بود .ب نظرم اینجوری که یکی دو تا کالا تون خراب در میاد حتما ب اسم و نام برندتون صدمه میزنه ..کنترل کیفیت احتمالا یا ندارین یا حواسشون نیست ..با تشکر


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها