پنج شنبه / ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۰:۲۹
سرویس : صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
کد خبر : ۶۳۹۵۰
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
مصطفی ایرانمنش گفت: برای اولین بار در ایران،

دستگاه بسته بندی، با مواد‌‌سلولزی برای خشکبار طراحی می‌شود

مصطفی ایرانمنش تنها عضو رسمی WPO در ایران به خبرنگار فودنا گفت: برای اولین بار در ایران دستگاهی طراحی کردیم که ظروفی بسازد از جنس مواد سلولزی، قابل بازگشت به طبیعت، مقرون به صرفه و همچنین سلامتی و ایمنی مصرف کننده را در نظر بگیرد. این ظروف برای بسته بندی مواد غذایی چون کشمش، خرما، فندق، پسته، بادام و چای در نظر گرفته شده است. طراحی این ظروف به اتمام رسیده و در حال الگو سازی هستیم.

به گزارش فودنا، ایرانمنش بنیانگذار صنایع تبدیلی و صنعت بسته بندی نوین ایران گفت: اخیرا در همایشی که در تبریز داشتیم بر آن شدیم که شهر تبریز را به عنوان جایگاه و پایگاه صنایع تبدیلی و بسته بندی معرفی کنیم. 

مصطفی ایرانمنش در گفتگوی با فودنا گفت: امروزه باید صنعت بر پایه اقتصاد مقاومتی باشد و با تکیه بر قدرتهای تولیدی بخش اول، یعنی کشاورزی و بعد صنعتی نه تکیه بر منابع زیرزمینی مثل نفت و گاز با توجه به قیمت بازار جهانی داشته باشد.

مصطفی ایرانمش بیان داشتند: در زمینه پروژه های تبدیلی و بسته بندی بالغ بر بیش از 80 درصد از عمر خود را صرف این کار نمودم و مابقی را در حال تدریس و پژوهش می باشم و در حال حاضر در سه شرکت تتراپک در سوئد،اینترپک در آلمان و تنها عضو رسمی WPOمی باشم.

آقای ایرانمنش در مورد این سوال که در مقطعی قرار بود قزوین به عنوان پایگاه بسته بندی باشد پاسخ دادند: شهر تبریز به دلیل حضور شرکت های صنایع غذایی بزرگ این پتانسیل را دارد که جایگاه خوبی برای صنعت بسته بندی کشور شود.

(پنج شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴) ۱۰:۲۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها