دوشنبه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ / ۰۷:۳۸
سرویس : رستوران ها و کافه
کد خبر : ۶۳۵۶۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس رستوران ها و کافه

چرا رستوران "نایب" پلمپ شد

شب گذشته شعبه سهروردی چلوکبابی معروف «نایب» در تهران به دستور «مقام قضایی» پلمپ و تعطیل شد و علت آن استفاده از رنگ های غیر مجاز خوراکی به جای زعفران و رنگ های مجاز عنوان شده است.

شعبه سهروردی از مجموعه چلوکبابی های مشهور نایب که در خیابان سهروردی شمالی واقع است، شب گذشته با حضور ماموران مرکز بهداشت شمال تهران، واحد بهداشت محیط پلمپ شد.
بر اساس بنری که بر سر در این رستوران نصب شده مرکز بهداشت شمال تهران علت این اقدام را «استفاده از رنگ غیرمجاز» اعلام کرده است.
این در حالی است که در تماس خبرنگاران با این شعبه، پذیرش این رستوران اعلام کرد: تا اطلاع ثانوی به دلیل «تعمیرات ساختمانی» رستوران تعطیل می باشد! و از علت واقعی تعطیلی شعبه متبوع خود سخنی بیان نکرد.
یکی از مدیران شعب این رستوران گفت: من از این ماجرا مطلع نیستم، اما باور اینکه یکی از شعب نایب، از محصول بی کیفیت استفاده کرده باشد، کمی دشوار است. وی با اشاره به اینکه مدیریت شعب نایب، واحد نیست، ادامه داد: مجموعه رستوران های نایب را عده ای نوادگان جناب نایب اداره می کنند که با یکدیگر، برادر، پسرعمو و پسرعمه هستند. ولی با این حال هیچکدام از آنها از یک عرضه کننده خاص، مواد اولیه نمی خرند. بنابراین مواد اولیه هر شعبه، مخصوص همان چلوکبابی است.
مجموعه چلوکبابی های نایب از معروف ترین چلوکبابی ها و رستوران های شهر تهران است که از سال ۱۲۵۴ در تهران دایر است و مشتری های پر و پاقرص خود را دارد.

در روزهای اخیر رستوران اردک آبی  واقعدر برج تندیس میدان تجریش نیزبه علت «آلودگی میکروبی بعضی غذاها و سالادها» این مجموعه، به دستور مراجع قضایی پلمب و پس از ۱۰ روز بازگشایی شد./ 

  خبرگزاری دانشجو

(دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴) ۰۷:۳۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها