سه شنبه / ۱۷ مهر ۱۳۸۶ / ۱۱:۰۵
سرویس : صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
کد خبر : ۶۲۸۹
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی

ساخت غلظت سنج مرکب چاپ رول و لمینیت در شرکت "ماشین سازی فرحی"

علیرضا فرحی مدیر عامل شرکت "ماشین سازی فرحی" اعلام نمود: شرکت " فرحی" که در زمینه ساخت و نصب قطعات و ملزومات چاپ رول فعالیت دارد، برای اولین بار در ایران اقدام به ساخت دستگا غلظت سنج مرکب چاپ رول و لمینیت بر روی دستگاه چاپ رول فلکسو، هلیو و لمینیت با پایه حلال کرده است.

 دستگا غلظت سنج مرکب چاپ رول و لمینیت توسط شرکت "فرحی" ساخته و راه اندازی شد.

علیرضا فرحی مدیر عامل این شرکت ضمن بیان این مطلب به خبرنگار صنعت بسته بندی گفت: شرکت مذکور که در زمینه ساخت و نصب قطعات و ملزومات چاپ رول فعالیت دارد، برای اولین بار در ایران اقدام به ساخت این سیستم بر روی دستگاه چاپ رول فلکسو، هلیو و لمینیت با پایه حلال کرده است.

وی افزود این سیستم غلظت سنج به صورت خودکار عمل کرده و بعد از برنامه ریزی اولیه اپراتور چاپ توسط سنسوری که در مرکب چاپ قرار می گیرد تنظیم می شود به طوری که در طول زمان کار بر اساس برنامه ریزی قبلی تشخیص داده می شود که غلظت مرکب تغییر کرده است یا نه و براساس نیاز با دقت بالا در مرکب، حلال تزریق می شود.

فرحی اظهار داشت: این سیستم به آخرین تکنولوژی نرم افزاری اتوماسیون صنعتی مجهز شده و از نظر محیط زیستی، کنترل مصرف مازاد حلال (که عمدتا وارداتی است) و ثابت ماندن کیفیت مرکب چاپ بسیار حائز اهمیت است و این محصول نتیجه و دستاورد سه سال تحقیق و نوآوری "ماشین سازی فرحی" بوده است.

(سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۸۶) ۱۱:۰۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها