شنبه / ۱۹ دی ۱۳۹۴ / ۰۹:۳۳
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۶۲۶۸۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

افتتاح اولین فودکورت گیلان در برج گلسار رشت

مدیر برج گلسار در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار فودنا گفت : برج گلسار در حال آماده سازی شرایط برای افتتاح رسمی است.

وی بااشاره به آغاز به کار برخی فروشگاههای برج ازجمله اولین فوت کورت استان گیلان افزود : ما در نظر داریم در برج گلسار علاوه بر یک طبقه ای که به فوت کورت اختصاص دادیم در یک طبقه هم رستوران باانواع غذاهای گیلانی و ایرانی داشته باشیم تا مراجعان ما با تمام سلایق راضی از برج خارج شوند .
به گزارش خبرنگار فودنا ،  فوت کورت نوعی رستوران یا کافه است که در مراکزخرید،فرودگاهها ویا دیگر ساختمانهای بزرگ احداث می شود و در انواع مختلف به مشتریان سرویس دهی می کند
اولین فود کورت (موفق) جهان در مارس 1974 درمرکزخرید پاراموس پارک در نیوجرسی افتتاح شد . قبل ازآن اقدامات ناموفقی صورت گرفته بود که منجر به نتیجه نشد .
ودر ایران چند وقتی است که فوت کورنها در حال ورود به صنعت رستورانداری و تغذیه هستند .
از فوت کورت برج میلاد تا فوت کورت باشگاه انقلاب – فوت کورت نگین ظفر – فوت کورت علاالدین – فوت کورت کیش – فوت کورت هایپرمارکت – فوت کورت راه چوبی در مازندران - فوت کورت مرکزخرید اصفهان و در آخر هم فوت کورت برج گلسار رشت .
فوت کورتها شباهت زیادی به کافه تریاهادارند و تنوع غذاها در فودکورتها به نحوی است که بتواند سلیقه های مختلف را راضی نگهدارد .
در این نوع غذاخوریها ممولا تهیه غذا بسیار سریعتر و راحتتر از رستورانها سرو می شود و مشتری می تواند با سرعت بیشتر و حق انتخاب متنوعتری غذای خود را انتخاب کند .
علاوه برآن فودکورتها علاوه بر سرو غذا در محل ، برای منازل و ادارات و سایر سفارش دهندگان نیز غذا ارسال می کنند .
هدف اصلی از بوجود آمدن فود کورتها راحت تر شدن تهیه و سرو غذاست . اگرچه در ایران عضی از فوت کورتها از رستورانها مجهزترند .
لازم به ذکر است فودکورت برج گلسار شامل چند برند غذایی است ازجمله : فست فود لیرو – غذای بین المللی فیوژن – فست فود گریل – کافه ریور – سالن غذاخوری – سالن وی آی پی می باشد .
امیدواریم فوت کورت رشت نیز بتواند در جذب گردشگران و همچنین به عنوان برند غذایی گیلان و ایران موفق باشد.
(شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴) ۰۹:۳۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها