یکشنبه / ۱۰ آبان ۱۳۹۴ / ۰۰:۳۲
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۶۱۴۳۷
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

همه چیز درباره شکر قهوه ای، سلامتی شما و "لیولاو"

چقدر سلامتي برایتان مهم است؟ امروزه ایرانیان تمایل به مصرف محصولات غذایی طبیعی تر دارند و از مشکلات و عواقب محصولاتی که افزودنی های شیمیایی دارند آگاه اند. متاسفانه با گسترش بیماری هایی مانند سرطان در کشور عزیزمان مردم به محصولاتی که مصرف آنان این عواقب را در پی دارند بسیار حساس شده اند. از این رو شکر سفید افزودنی های شیمیایی بسیاری به همراه دارد.

آیا تا به حال اسم شکر قهوه ای را شنیده اید؟

بله. در گذشته در منزل و محل کار استفاده می کردم ما در حال حاضر در هیچ فروشگاهی پیدا نمی کنم. جواب عده ای از شهروندان این است اما عده ای بیشتر از مردم از وجود و فواید شکر قهوه ای اطلاعی ندارند چون در این رابطه اطلاع رسانی نشده است.

شکر قهوه ای چیست؟

مخلوط کردن کریستال‌های شکر سفید با مقادیری از ملاس محلولی را تولید می‌کند که شکر قهوه‌ای نام دارد که بعد از فرآیند خشک کردن، کریستال‌های شکر قهوه‌ای تولید می‌شوند. شکرهای موجود در بازار که به رنگ قهوه‌ای می‌باشند، دارای مقادیر متفاوتی از ملاس هستند. شکر قهوه‌ای روشن، از 3.5 درصد ملاس و شکر قهوه‌ای تیره، از 6.5 درصد ملاس تشکیل شده است. شکر قهوه‌ای، به رنگ قهوه‌ای طلایی رنگ و روشن است که طعمی کاراملی و ملایم دارد. شکر قهوه‌ای به نسبت شکر سفید، رنگ کدرتر و بافت زبرتری دارد.

شکر قهوه‌ای به صورتی طبیعی‌تر تولید می‌شود. به گونه‌ای که با افزودنی‌های صنعتی مانند دی اکسید گوگرد، فسفریک اسید، کلسیم هیدروکسید و کربن اکتیو غنی نمی‌شود. درحالی‌که برای تولید شکر سفید از این مواد استفاده می‌شود و تولیدکنندگانی که برای تهیه شکر سفید تصفیه‌شده، تمام ملاس را از شکر جدا می‌کنند در حقیقت کلسیم، منیزیم، آهن، پتاسیم، فسفر و … را از این شکر جدا می‌نمایند.

چرا شکر قهوه ای بهتر است؟

      برای تولید شکر قهوه ای بر خلاف شکر سفید از افزودنی های صنعتی ( دی اکسید گوگرد، فسفریک اسید، کلسیم هیدروکساید، کربن اکتیو) استفاده نشده است و شیرین کننده ای طبیعی تر با رنگ و طعم طبیعی است.

شیرین کننده خاص موجود در شکر قهوه ای فعالیت "آلفاگلوکوزیداز" Alpha glucosidase را مهار می کند. این آنزیم سطح قند خون را تنظیم می کند بنابراین در پیش گیری از دیابت و کنترل دیابت نوع دوم موثر است.

     شکر قهوه ای در مقایسه با شکر سفید : 83 برابر کلسیم ، 66 برابر پتاسیم ، 9 برابر منیزیم و 4 برابر فسفر دارد.

برای رشد استخوان ها مفید در جلوگیری از پوکی استخوان موثر است.

مزایای شکر قهوه ای چیست؟

موثر در کنترل دیابت  -  محافظ پوست و مو  - تقویت سیستم هاضمه و گوارش -  کنترل چاقی  -  جلوگیری از پوکی استخوان -  آرام بخش

چرا لیولاو؟

برند لیولاو تمامی مجوزها، استانداردها و گواهینامه های داخلی و بین المللی را به منظور تولید و عرضه این محصول اخذ کرده است.

شکر قهوه ای لیولاو با ماشین آلات پیشرفته و تماماً اتوماتیک بسته بندی و تحت نظارت دائم آزمایشگاه نمونه وزارت بهداشت می باشد.

بسته بندی چند لایه برای حداکثر ماندگاری و تازگی محصول استفاده شده است.

حالا شکر قهوه ای لیولاو در دسترس شماست.

لیولاو

(یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴) ۰۰:۳۲
هنری
۱۳۹۴/۰۸/۱۰ Iran
0
0
0

من شکر قهوه ای لیولاو رو بار اول مسقیم از شرکتش خریدم و بار دوم از هایپرمی قیطریه خریدم و اصلا کلوخ نشده بود و در شکرپاشم به جای شکر سفید استفاده می کنم

زهرا
۱۳۹۴/۰۸/۱۰
0
0
0

به همه ی مادرها استفاده از شکر قهوه ای رو توصیه می کنم. به خاطر بچه های عزیزمون شکر سفید که از مواد شیمیایی استفاده می شه رو نخریم. از سایت فودنا می خوام که مکان هایی که این محصول رو برای فروش دارند به ما معرفی کنه. یا علی

دکتر فولادی
۱۳۹۴/۰۸/۱۰
0
0
0

از حرکت شما در خدمت سلامت مملکتمون جدا سپاسگزارم

ساره حسنی
۱۳۹۴/۰۸/۱۰
0
0
0

من قبلا از شکر قهوه ای خارجی استفاده می کردم اما خیلی سریع کلوخ می شد اما شکر قهوه ای لیولاو اصلا کلوخ نشد و براحتی در آشپزخانه استفاده می کنم

ali
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ Iran
0
0
0

matlab jalebi darbare shekar ghahve ee bood vali dar dastres nist

رضاخانلو
۱۳۹۴/۰۸/۱۳ United States
0
0
0

سلام ممنون که از مزایای شکر قهوه ای نوشتید .... کاش مطلبی درباره نحوه استفاده و اینکه از کجا میشه تهیه کرد رو بنویسید

فروش
۱۳۹۴/۰۸/۲۴
0
0
0

سلام در تمامی هایپرمی و فروشگاه های بزرگ تهران و شهرستان.

خانم کاربر
۱۳۹۵/۰۵/۰۴ Iran
1
0
0

بسته بندی شکری که دادین به بازار افتضاحه.متاسفانه در فروشگاه هر بار که خرید کردم تمام قسمت هایی که با اصطلاح پرس شده کامل باز بود و شکر از داخلش بیرون میریخت واقعا بسته بندیتون مشکل داره تا به منزل برسه کامل درش که مثلا پلمپ باید باشه از هم جدا شد و ریخته
بود توی بارم . تو بسته بندی هم شما کیفیت ندارین فکر نمیکنم خود محصولتون هم واقعا شکر قهوه ای باشه ممکنه فقط رنگ بهش اضافه کرده باشید متاسفانه با این حجم از تقلب ها در محصولات غذایی حتی به مجوزهای وزارت بهداشت نمیشه اطمینان کرد.


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها