سه شنبه / ۵ آبان ۱۳۹۴ / ۰۹:۲۴
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۶۱۳۴۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

تسهیل صادرات تنها راه حل مشکلات صنایع لبنی

مدیر عامل اتحادیه فراورده های لبنی گفت: صادرات لبنیات به شرط همکاری سازمان‌ها با اتحادیه میتواند یکی از راهکارهای برون‌رفت از مشکلات باشد.

محمدرضا اسماعیلی ، در خصوص صادرات لبنیات اظهار داشت: صنعت لبنیات کشور از دو سال کذشته با مشکلاتی همچون کمبود نقدینگی و عدم کشش بازار برای افزایش قیمت‌ها مواجه بود.

مدیر عامل اتحادیه فراورده‌های لبنی کشور افزود: در این میان صادرات لبنیات به شرط همکاری ارگان‌ها و سازمان‌ها با اتحادیه ها می‌تواند یکی از راهکارهای برون رفت از این مشکلات باشد.

وی ادامه داد: درواقع واگذاری اختیارات به اتحادیه‌ها و در اختیار گذاشتن مشوق‌های صادراتی دولت به صنایع می‌تواند تأثیر بسزایی در افزایش صادرات و ارزآوری کشورمان داشته باشد.

اسماعیلی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت صادرات نسبتاً مطلوب است و ازسویی محصولات لبنی کمک بسزایی به صنایع و کیفیت و ارائه محصول با رقبا خواهد داشت.

وی افزود: این امر درحالی است که واگذاری اختیارات جز به اتحادیه‌ها و نظارت عالیه به دولت می‌تواند موجب ارائه محصول باکیفیت شود که متاسفانه این ابزارها در اختیار اتحادیه‌ها نیست و به همین خاطر دچار مشکلات فراوان شده است. /  باشگاه خبرنگاران جوان
(سه شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴) ۰۹:۲۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها