دوشنبه / ۴ آبان ۱۳۹۴ / ۰۹:۴۶
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۶۱۳۲۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

آب معدنی های تولیدی کرمانشاه پاک هستند

آب معدنی و فرآورده‌‌های تولید شده در استان کرمانشاه هیچ گونه مشکل بهداشتی ندارند.

دکتر سید محمود میرمعینی اظهار داشت: بر اساس بررسی‌‌های معاونت غذا و دارو، آب معدنی تولید شده در کرمانشاه سالم هستند و هیچ گونه مشکل بهداشتی ندارند.
مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه تولید داخلی مواد غذایی از اولویت‌‌های سازمان غذا و دارو است، افزود: مسئله امنیت مواد غذایی در تأمین مواد غذایی در حال حاضر از مهم‌ترین دغدغه‌‌های دولت در تأمین رفاه غذایی کشور است.
دکتر میرمعینی با بیان اینکه روز جهانی غذا فرصتی برای تصمیم گیری به منظور تأمین مواد غذایی سالم ایجاد می‌‌کند، گفت:  نظارت مستمر بر تمامی تولیدات مواد غذایی از مهم‌ترین برنامه‌‌های سازمان غذا و دارو است.
وی با اشاره به نظارت مستمر بر فرآورده‌‌های بهداشتی آرایشی در استان، بیان کرد: با توجه به بررسی‌‌ها و نظارت‌‌های پی در پی توسط معاونت غذا و دارو کرمانشاه با اطمینان می‌‌توان از این محصولات استفاده کرد.
 میرمعینی با بیان اینکه توجه به نشانگرهای تغذیه‌‌ای در هنگام خرید محصولات غذایی ضرورت دارد، گفت: در هنگام مصرف مواد غذایی باید به تاریخ تولید، انقضاء و مجوز ساخت و واردات و سیب سلامت توجه شود.
وی درباره ضرورت وجود شماره درج شده در زیر سیب سلامت در تمامی محصولات، عنوان کرد: عدم درج شماره نظارتی بر روی محصولات غذایی و بهداشتی نشان‌دهنده غیرمجاز بودن محصول غذایی و بهداشتی است.
(دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴) ۰۹:۴۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها