دوشنبه / ۴ آبان ۱۳۹۴ / ۰۰:۰۵
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۶۱۳۱۲
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس شیرینی و شکلات
گفتگو فودنا با مدیر بازرگانی نبات پایتخت:

"شهدآفرین پایتخت" بزرگترین تولیدکننده نبات در دنیا

در نمایشگاه صنعت شیرینی و شکلات غرفه نبات پایتخت با دکور منحصر بفردش فضای زیبایی را از طرح های شیرین نبات ایجاد کرده بود، دکور قوری نباتی با نبات های بزرگ با رنگ ها و طعم های متفاوت تجمیعی بود از سلیقه ها و خلاقیت هایی که گویای فعالیت شیرین نبات پایتخت بود، از این فرصت استفاده کردیم تا گفتگوی اختصاصی فودنا را با سرکار خانم شکری، مدیر بازرگانی نبات پایتخت و یا شهد آفرین پایتخت داشته باشیم که در زیر با هم می خوانیم:

فودنا: درباره نبات پایتخت توضیح مختصری بفرمائید :

شکری مدیر بازرگانی نبات پایتخت: شرکت نبات پایتخت بزرگترین تولید کننده ی نبات در دنیا می باشد، این شرکت انواع نبات ها، نبات زعفرانی، نبات گیاهی را در سبد کالای خود دارد و همچنین پولکی و نوشیدنی لیمو زعفران و محصولات دیگر که به زودی به سبد محصولات مان اضافه خواهیم کرد.

 

فودنا: شما در واقع بزرگترین کارخانه تولید نبات در خاورمیانه هستید، تنوع محصولات شما به چه صورتی است ؟

شکری مدیر بازرگانی نبات پایتخت: ما بیش از 150 نوع بسته بندی داریم که در حال حاضر در حال اضافه کردن بسته بندی های جدید لوکس و شکیلی هستیم تا بعنوان هدیه بتوان از آن استفاده نمود.

 

فودنا: کارخانه ی نبات پایتخت در عرصه ی صادرات چه اقداماتی انجام داده است ؟

شکری مدیر بازرگانی نبات پایتخت: ما به بیش از 50 کشور دنیا اعمک از چین ، آمریکا ، روسیه ، کانادا ، کشورهای عربی و ... صادرات انجام می دهیم، بیشترین صادرات نبات را به کشور چین داشتیم، در صورتی که کشور چین جزء بزرگترین صادرکنندگان دنیا بشمار می رود. ضمناً با توجه به وجود تحریم ها از کشور های حاشیه خلیج فارس، روسیه، استرالیا، کانادا و آمریکا نیز درخواست نبات داشته ایم.

 

فونا: مهم ترین چالش که در عرصه ی صنعت و صادرات با آن مواجه هستید، چیست؟

شکری مدیر بازرگانی نبات پایتخت: در عرصه ی صادرات بدلیل وجود برخی از تحریم های حاکم در کشور، مشکلات زیادی برای وارد شدن به بازار داخلی بعضی از کشورها بوجود می آید، البته با توجه به دارا بودن شرکت به استاندارهای ملی، ایزوها، حلال و پروانه های ساخت هیچ مشکلی از لحاظ صادرات به کشورهای دیگر وجود ندارد، اما در بازار ایران بدلیل عدم آگاهی مردم از مصرف درست نبات و شناخت مردم بعنوان یک شیرین کننده سنتی که در کارگاه های زیرزمینی بصورت غیر بهداشتی تولید می شود، بر ذهنیت مصرف کنندگان تاثیر منفی گذاشته و آنها را از مصرف نبات سالم دور نموده است که این امر نیاز به فرهنگ سازی دارد تا مردم درباره ی خواص رعفران از لحاظ سلامت و شادابی آگاه گردند.

 

فودنا:شما تولید کننده نبات گیاهی با تنوع بسیار هستید، لطا مزایای استفاده از نبات گیاهی را برای مردم بازگو نمائید .

شکری مدیر بازرگانی نبات پایتخت: نبات های گیاهی از گیاهان متفاوت و در 10 طعم مختلف تهیه شده  ، که کاملاً استریل شده می باشند و جای هیچگونه نگرانی بابت استفاده از آن نیست . بعنوان مثال گل گاوزبان یا گیاه دارچین که بدون هیچ افزودنی و اسانسی آنرا بعنوان یک دم نوش آماده با نبات می توان استفاده نمود و از مزایای طبی آن برخوردار شد .

 

فودنا: آیا ظرفیت خالی در تولید دارید ؟

شکری مدیر بازرگانی نبات پایتخت: معمولاً با توجه به اینکه شرکت رو به گسترش می باشد ظرفیت های خالی موجود خود را ایجاد می کند تا بسته بندی های جدیدتری را به بازار عرضه نماید. ضمناً ما برای بسیاری از برندهای مطرح، نبات تولید می نماییم حتی برای ارگان های دولتی با برندهای دولتی. 


فودنا: شما چهاردهمین نمایشگاه شیرینی وشکلات را چطور می بینید.

شکری مدیر بازرگانی نبات پایتخت: خدا  رو شکر امروز نمایشگاه را بهتر از قبل می بینم و بیشتر برندها در نمایشگاه حضور پیدا کردند و بوسیله این نمایشگاه و شرکت ها در این نمایشگاه در حال ارتقا دادن به محصولات و توانمندی خود هستند و فکر می کنم جای رشد بیشتری هم داشته باشد.

 

فودنا: پیشنهاد یا انتقادی از نمایشگاه دارید؟

شکری مدیر بازرگانی نبات پایتخت: اطلاع رسانی بسیار کم بود، حتی یک تیزر یا تبلیغ مختصر نیز جهت برگزاری نمایشگاه صورت نپذیرفت و عدم اطلاع رسانی به موقع باعث شد تا بسیاری از دوستان ساکن در شهرستان ها نتوانند به موقع در نمایشگاه حضور یابند .

 


غرفه مجموعه شهد آفرین پایتخت در نمایشگاه شیرینی و شکلات

شهدآفرین پایتخت


نبات پایتخت

 

فودنا : به امید اینکه سال های آتی شاهد موفقیت بیشتر شما در عرصه تولید و صادرات باشیم . 

(دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴) ۰۰:۰۵
قهاری - شرکت پیکره
۱۳۹۷/۰۹/۲۱ Iran
0
0
0

21/9/97 با سلام .بدینوسیله به اطلاع میرساند شرکت پیکره تولید کننده انواع تسمه های بسته بندی وپالت های پلاستیکی .و ارائه کننده انواع ماشین آلات تسمه کشی در ایران میباشد. تسمه ppو pet ازسایز 5 الی 32 م م پالت پلاستیکی درابعاد80*120 و 100*120 برای اطلاعات بیشتر با این شرکت تماس حاصل فرمائید. با تقدیم احترام شرکت پیکره قهاری 09121961752 09123545428واتساب 09353485017 تلگرام peykarehco :کانال تلگرامی ما


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها