شنبه / ۱۱ مهر ۱۳۹۴ / ۱۰:۱۳
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۶۰۸۰۲
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس شیرینی و شکلات

پوکی استخوان در بانوان 30 ساله حقیقتی دردناک / کیک غنی شده ی بینگو محصولی حاوی روی

به گزارش فودنا، مهندس کریمی مدیرعامل مجموعه دالین مهر به اهمیت محصولات غنی شده اشاره کرد و گفت: ما سعی کردیم در گام نخست محصولات برند بینگو را بعنوان یک کیک غنی¬شده حاوی روی به بازار کشور عزیزمان ایران عرضه کنیم.

کریمی مدیرعامل دالین مهر در این گفتگو به خبرنگار فودنا گفت: در اهمیت محصولات غنی شده ذکر همین نکته بس است که ژاپنی ها با برنامه ریزی بلندمدت و تمهیداتی که برای مصرف روی و کلسیم در بین دانش آموزان فراهم کردند؛ توانستند 7 تا 10 سانتی متر بر میانگین قد مردم کشور خود بیفزایند. مساله ای که در کشور ما به شدت مغفول واقع شده است.

پوکی استخوان در بانوان 30 ساله ایرانی؛ حقیقتی دردناک

مدیرعامل مجموعه دالین مهر در ادامه به خبرنگار شبکه خبری صنایع غذایی گفت: متاسفانه سن پوکی استخوان در بانوان ایرانی تا مرز 30 سالگی کاهش یافته و این درحالیست که در اروپا بسیاری از بانوان بالای 70 سال نیز به امر ورزش می پرداند و در مقابل بانوان 50 ساله ایرانی با مساله نرمی استخوان و پرانتزی شدن پاهای خود دست به­گریبان هستند. این نکته بسیار ناراحت کننده است و باید با یک تلاش جمعی در بخش خصوصی و دولتی، ریزمغذی های تاثیرگذار را از سنین کم وارد رژیم غذایی کودکان ایرانی نمود تا در سنین بالاتر چنین بیماری­هایی هزینه های مالی، جانی و روانی را به کشور تحمیل نکند.

استخوان

متاسفانه این قبیل مسائل تاکنون مورد توجه تولیدکنندگان ما نبوده و در نتیجه محصولات بسیار از تولیدکنندگان شایسته ذائقه ایرانی نیست.

مجموعه دالین مهر از این تهدید به بهترین شکل استفاده کرده و تلاش داشته است تا با تولید محصولات سلامت محور، شایستگی و سلامت را برای هموطنان جامعه به ارمغان آورد.

بینگو

(شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴) ۱۰:۱۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها