یکشنبه / ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ / ۰۹:۴۷
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۶۰۴۱۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس شیرینی و شکلات

پیام جناب آقای جمشید مغازه ای به مناسبت افتتاح چهادهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات

صنعت شیرنی و شکلات در صنعت غذا دارای اهمیت ویژه ای است، بصورتی که صادرات این صنعت در سال گذشته 600 میلیون دلار بوده است، صادراتی که در سخت ترین شرایط اقتصادی محقق گردیده است، اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری می بایست با محوریت اقتصاد مقاومتی راهبری گردد، اقتصاد مقاومتی که مهمترین عامل آن حمایت از صنعت بخش خصوصی در عرصه غیر نفتی می باشد.

صنعت شیرینی و شکلات با توجه به جایگاه بالایش در عرصه ی غذایی و صادرات وسیعش که به بیش از 60 کشور جهان به آمریکا و اروپا هم رسیده است، با پتانسیل خوبی که دارد، می تواند اهداف اقتصاد ملی و مقاومتی را محقق سازد.

این صنعت در سال های اخیر با توجه به مشکلات پیش رو توانسته است کیفیت محصولات خود را در تمامی جوانب محصولی و بسته بندی به استانداردهای روز جهانی برساند و جایگاه ویژه ای را در فرا مرزهای جمهوری اسلامی پیدا کند اما این مشکلات تا کنون نگذاشته است ظرفیت تولیدی این بخش به توان واقعی خود برسد، که در صورت فعال بودن آن می توانست نقش به سزایی را در رشد اقتصادی داشته باشد.

بی شک در مقطع پساتحریم اقتصادی، این صنعت می تواند با توجه بیشتر و دقت نظر مسئولان ذیربط باعث فراهم نمودن شرایط مساعد کسب و کار با مشارکت بخش خصوصی و انجمن ها گردد که در اینگونه تصمیمات محققا فردایی بهتر را فراهم نماید فلذا انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات و صنعت شیرینی و شکلات آمادگی همکاری نزدیک را در راه رسیدن به اهداف عالی صنعتی با همه ی مسئولان دارد.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات با اهداف معرفی آخرین دستاوردهای این صنعت، تبادل فناوری، جذب سرمایه گذاران خارجی و رونق بخشیدن به صنعت شیرینی و شکلات در 3 موضوع محصول نهایی، مواد اولیه و ماشین آلات صنعتی برگزار می گردد.

شرایط کنونی که با رفع تحریم ها و قسمتی از دغدغه های صنعتی همراه گردیده است باعث استقبال و حضور هر بیشتر بخش بین المللی در این همنشینی صنعتی گردیده است، صنعت بزرگ شیرینی و شکلات ایران در قالب ویترین چهاردهمین نمایشگاه گوشه ای از توانمندی خود را از تاریخ 23 الی 26 شهریور به نمایش می گذارد، فلذا بر خود لازم می دانم از همه ی مشارکت کنندگانی که در ادوار گذشته تا به امروز باعث رونق این نمایشگاه گردیده اند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

در ضمن از هیات مدیره و اعضای محترم انجمن بایت حمایت ها و همه ی کسانیکه ما را در این مهم به صورت های گوناگون یاری نمودند نیز تشکر و قدردانی را دارم.

همواره تلاش و هدف ما در خدمتگذاری شایسته ای است که برای صنعت و مردم عزیز بر می داریم و از پیشنهادات و انتقادات صاحب نظران و اهالی صنعت که در توان اجرایی ما باشد، استقبال می نماییم.
(یکشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۴) ۰۹:۴۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها