چهارشنبه / ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ / ۰۹:۱۰
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۶۰۱۷۶
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های لبنی
غلامعلی سلیمانی، نامزد چهره برتر نخبه جهان اسلام:

الزام آمادگی کشور برای تولید و صادرات / تولیدکنندگان نمی‌توانند از تسهیلات صندوق توسعه ملی استفاده کنند /

غلامعلی سلیمانی، مدیرعامل و موسس شرکت کاله درباره شرایط کنونی کشور گفت: شعار سولیکو این است که باید کشور را برای تولید و صادرات آماده کنیم و در همین راستا سعی کرده‌ایم که هر سال یک واحد تولیدی راه‌اندازی کنیم تا نسبت به اشتغال‌زایی و تولید ملی فعالیت بسزایی داشته باشیم.

غلامعلی سلیمانی نامزد نخبه اقتصادی جهان اسلام،  با بیان اینکه شرکت کاله صادرات خود را با 8 هزار دلار آغاز کرد، افزود: این رقم برای سال گذشته به 205 میلیون دلار رسید و سعی می‌کنیم تا با ورود به کشورهای اسلامی سهم بیشتری را از بازارهای هدف داشته باشیم.

وی با اشاره به صادرات محصولات کاله به کشور عراق خاطرنشان کرد: هدف ما از ورود به بازار عراق و احداث کارخانه در کربلا تنها ارز آوری و کسب سود برای اقتصاد کشور است.

 رئیس هیات مدیره گروه صنایع غذایی سولیکو با تاکید بر ضرورت کمک دولت به صادرکنندگان و توجه هر چه بیشتر به حمایت از بخش خصوصی برای ارزآوری گفت: تمام هدف تولیدکنندگان این است که تولید با کیفیت داشته باشند و کالاهای تولیدی خود را روانه بازارهای صادراتی کنند. این درحالی است که متاسفانه با توجه به روند طولانی پرداخت تسهیلات و تضامین سختگیرانه، تولیدکنندگان نمی‌توانند از تسهیلات صندوق توسعه ملی استفاده کنند.

(چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴) ۰۹:۱۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها