دوشنبه / ۲ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۲:۳۳
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۵۹۸۵۰
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس شیرینی و شکلات

سوهان ساعدی نیا با محصولات جدید و با کیفیت در طعم و طرح های مختلف در نمایشگاه شیرینی و شکلات / جایگاه رفیع نمایشگاه شیرینی و شکلات محلی برای آشنایی با دستاوردهای صنعت

ساعدی نیا مدیریت مجموعه سوهان محمد ساعدی نیا در گفتگو با فودنا گفت: این نمایشگاه جایگاه بسیار رفیعی در عرصه ی نمایشگاهی و صنعت دارد، چرا که در این گردهمایی هم متخصصین و هم عموم مردم می توانند با دستاوردهای جدید آشنا شوند

ساعدی نیا مدیریت مجموعه سوهان محمد ساعدی نیا در گفتگو با فودنا گفت: این نمایشگاه جایگاه بسیار رفیعی در عرصه ی نمایشگاهی و صنعت دارد، چرا که در این گردهمایی هم متخصصین و هم عموم مردم می توانند با دستاوردهای جدید آشنا شوند و ارتباط نزدیک و تاُثیرگذاری بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان محترم برقرار گردد. یکی از ویژگی های مهم این نمایشگاه حضور برندها و نام های بزرگی که از دیرباز در زمینه تولید محصوالات شیرینی و شکلات فعال بوده اند در کنار نام های تازه است.
   مدیر عامل مجموعه ساعدی نیا درباره دستاوردهای مجموعه تحت مدیریتش در نمایشگاه گفت: با محصولات جدید و با کیفیت در طعم های متفاوت و طرح های متنع با بسته بندی های شکیل در خدمت بازدیدکنندگان محترم هستیم و از این رو تولیدکنندگان و مصرف کنندگان علاقمند می توانند از نزدیک با محصولات آشنا شده و اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایند.

   ساعدی نیا افزود: با توجه به اینکه سالانه میزان صادرات شیرینی و شکلات رو به افزایش است شرکت شکوه شهد نیک نیز صادرات قابل توجهی از محصولات را تاکنون انجام داده است همچنین پیش بینی می شود امسال میزان صادرات این شرکت افزایش یابد. یک تیم متخصص تبلیغات و کارشناس بازرگانی در غرفه اختصاصی شرکت مستقر هستند تا هرگونه اطلاعات را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

شکلات - مرداس

   ایشان در این گفتگو درباره ی تحولات صنعت شیرینی و شکلات و تغییرات رو به رشد صنعت  گفتند: تحولات گسترده سالهای اخیر در خصوص تولید و عرضه محصولات، پیشرفت ها و موفقیت ها در صنایع بسته بندی, مواد اولیه و ...... باعث رویکرد تازه ای در صنایع غذایی شده است. تنوع, تکثر و بهبود کیفیت محصولات عامل اصلی چنین تغییر رویکردی نسبت به گذشته است.
   تنوع تولیدات در این عرصه نوعی رقابت میان تولید کنندگان ایجاد نموده است که از لحاظ کیفیت و طعم قابل مقایسه با نمونه های خارجی است.

ساعدی نیا در پایان اعتقاد دارند: شرکت های بسیاری در نمایشگاه حضور می یابند که به راحتی می توانند مبادلات تجاری و فرصت های سرمایه گذاری جدید در سطح بین الملل ایجاد کنند.

نمایشگاه شیرینی و شکلات

لازم بذکر است چهاردهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات از تاریخ 23 الی 26 شهریور 1394 از ساعت 10 صبح الی 18 میزبان تمامی متخصصان، صاحبان صنایع، اصحاب دانشگاه و رسانه و کلیه علاقمندان به این صنعت بزرگ می باشد.

شکلات

شکلات - مرداس

شکلات - مرداس

مرداس - شکلات

(دوشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۴) ۱۲:۳۳
مهدی ن
۱۳۹۴/۰۸/۰۷
0
0
0

سوهان و شکلات هایی که توسط آقای ساعدی نیا تولید میشن فوق العادست

اعظم
۱۳۹۶/۰۵/۱۵
0
0
0

محصولات ساعدی نیا کیفیت بالایی دارند


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها