پنج شنبه / ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۵:۰۹
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۵۹۶۰۵
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس شیرینی و شکلات
فریبا نصیبی، قائم مقام مدیر عامل ثمین نان سحر

نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات محل مناسبی جهت معرفی محصولات جدید / ثمین نان سحر با انواع مغزی ها و فیلینگ های سحر و همچنین براق کننده ها در نمایشگاه

فریبا نصیبی در گفتگو با فودنا گفت: نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات محل مناسبی جهت معرفی محصولات جدید تولیدکنندگان و عرصه ای جهت حضور برندهای تازه و نوپا نیز می باشد.

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران نصیبی در ادامه گفت: از طرفی در این نمایشگاه ها مشتریان می توانند از نزدیک تولیدکنندگان را ملاقات کرده و پیشنهادات و نظرات سازنده خود را مستقیما به آنها ارائه نمایند. لذا برگزاری این نمایشگاه ها جهت استحکام ارتباط بین تولیدکننده و مصرف کننده نقش ارزنده و به سزایی ایفا می کند.

قائم مقام مدیرعامل شرکت ثمین نان سحر درباره دستاوردها و تولیدان شرکت خود که شامل معرفی محصولات پودری جدید مثل پودر دسرهای فوری، کیک های جدید و ... است به خبرنگار فودنا گفت: معرفی محصولات جدید که در فاز دوم کارخانه های ثمین نان سحر به تولید رسیده مانند انواع مغزی ها و فیلینگ های سحر و همچنین براق کننده ها یا کریستالین سحر در انواع طعم ها در نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران ارائه می گردد.

نان سحر

فریبا نصیبی خبر تازه ثمین نان سحر را تکمیل سبد محصولات و کالاهای قابل ارائه و همچنین ارائه خدمات آموزشی به بازدیدکنندگان اعلام کرد که در نمابشگاه شیرینی و شکلات تقدیم بازدیدکنندگان می گردد.

نمایشگاه شیرینی و شکلات

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران، لازم بذکر است چهاردهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات از تاریخ 23 الی 26 شهریور 1394 از ساعت 10 صبح الی 18 میزبان تمامی متخصصان، صاحبان صنایع، اصحاب دانشگاه و رسانه و کلیه علاقمندان به این صنعت بزرگ می باشد.

(پنج شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴) ۱۵:۰۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها