پنج شنبه / ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۲:۰۳
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۵۹۵۹۵
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس شیرینی و شکلات
امیرحسین مهرجو، مدیر بازرگانی گروه مینو :

نمایشگاه شیرینی و شکلات ، بهترین مکان و موقیعت جهت معرفی توانمندی ها / شکلات رسیتال با 20 نوع و آبنبات رسیتال در بسته بندی فانتزی و منحصر بفرد از گروه مینو

امیرحسین مهرجو، مدیر بازرگانی گروه مینو در گفتگو با خبرنگار فودنا درباره نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات گفت: این نمایشگاه بعنوان بهترین مکان و موقعیت جهت معرفی توانمندی های تولیدکنندگان به فعالان اقتصادی داخل و خارج از کشوراست و برای مصرف کنندگان نیز از اهمیت و جایگاه ویژه و مناسبی برخوردار است.

مدیر بازرگانی گروه مینو درباره دستاوردها و تولیدات مینو افزود: محصولات جدیدی در بخش های شکلات، تافی، آبنبات، آدامس، پفک و بیسکویت تولید و آماده عرضه شده  که با توجه به زمان نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات که 23 الی 26 شهریور ماه می باشد، متناسب با تقاضا و نیاز مردم معرفی و به نمایش در خواهد آمد.
امیر حسین مهرجو درباره ی تولیدات جدید مینو به خبرنگار فودنا گفت: شکلات های جدید مینو با برند رسیتال در 6 ماهه دوم امسال به حدود 20 نوع محصول خواهد رسید  که از نظر کیفیت با بهترین نمونه های خارجی قابل رقابت هستند

در ضمن آبنبات های بدون قند رسیتال با بسته بندی های فانتزی و منحصر بفرد با قیمت مناسب و کیفیت بالاتر از نمونه های خارجی  در سطح ایران توزیع خواهد شد.

نمایشگاه شیرینی و شکلات

لازم بذکر است چهاردهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات از تاریخ 23 الی 26 شهریور 1394 از ساعت 10 صبح الی 18 میزبان تمامی متخصصان، صاحبان صنایع، اصحاب دانشگاه و رسانه و کلیه علاقمندان به این صنعت بزرگ می باشد.

(پنج شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴) ۱۲:۰۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها