شنبه / ۳ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۴:۱۲
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۵۹۳۳۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

کاله برند 48 دنیا در صنعت غذا

به گزارش روابط عمومی هلدینگ سولیکو، کاله 48 برند دنیا در صنعت غذا شده است

موسسه‌ی Euromonitor International یک شرکت خصوصی بین‌المللی با سابقه‌ی 70 ساله در زمینه‌ی تحقیقات بازار است. این شرکت تحلیل‌گران و مشاوران زیادی در سراسر دنیا دارد که اطلاعات بازار را از 80 کشور مختلف جمع‌آوری و از این اطلاعات، گزارش کتاب و پروفایل شرکت‌ها را تهیه می‌کنند. دفتر مرکزی این موسسه در لندن است و زمینه‌ی فعالیت آن از کالاهای مصرفی تا خدمات سفر متغیر است.
 
شرکت یورومانیتور، برند کاله را در کنار برندهای شناخته‌شده‌ای مانند دنون، نستله، مگی، کدبوری، نوتلا، کدبوری و ... و بین پنجاه برند تعیین‌کننده‌ی صنعت غذای جهان قرار داده است.
این رویداد، شاهدی است بر رشد مثبت صنایع غذای بسته‌بندی‌شده در ایران و گواهی است بر به ثمر رسیدن تلاش بنیان‌گذار این شرکت برای تکریم جایگاه مصرف‌کننده‌ی ایرانی و نزدیک کردن ذائقه‌ی آن‌ها به استانداردهای جهانی.
غلامعلی سلیمانی بنیان‌گذار شرکت کاله می‌گوید: "بی‌شک دستاوردهای امروز کاله گویای تلاش این شرکت ایرانی در راستای حفظ کیفیت فروارده‌های تولیدی در سطح استاندارد جهانی است که توانسته اعتماد و اعتباری این چنین نزد مصرف‌کنندگان و سازمان‌های ناظر بهداشتی  کیفی کسب کند و مُهر تاییدی است بر شعار همیشگی من: "چو ایران مباشد تن من مباد".
گروه صنایع غذایی سولیکو- کاله فعالیت خود را از سال 1352 آغاز و پس از آن در سال 1356 تولید فراورده‌های گوشتی را در یک کارگاه کوچک همبرگرسازی در یکی از محله‌های قدیمی تهران ادامه داد و با تولید روزانه بیش از 3000 تُن فراورده‌ی لبنی و گوشتی و غذاهای آماده‌ی منجمد، نوشیدنی طبیعی، بستنی و دسر، نقش مهمی در تامین سبد غذایی مصرف‌کنندگان ایرانی و کشورهای حوزه‌ی خلیج فارس، آسیای میانه و اروپای شرقی دارد.
(شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴) ۱۴:۱۲
محمد آمدی
۱۴۰۰/۰۴/۲۵
0
0
0

محصولاتتون فوق العاده است ممنونم


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها