شنبه / ۱۳ تیر ۱۳۹۴ / ۱۳:۴۷
سرویس : خدمات بازرگانی و حمل و نقل
کد خبر : ۵۸۹۱۶
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس خدمات بازرگانی و حمل و نقل
در حکمی از سوی دکتر کرباسیان

مرتضی عباسی خانیکی، به سمت مدیرکل توسعه و تجهیز گمرک منصوب شد

به گزارش فودنا، دکتر کرباسیان رئیس‌کل گمرک ایران در حکمی مرتضی عباسی خانیکی را به سمت مدیرکل توسعه و تجهیز منصوب کرد.

به گزارش فودنا و به نقل از روابط عمومی گمرک ایران، مراسم معارفه عباسی خانیکی به‌عنوان مدیرکل توسعه و تجهیز گمرک با حضور مسعود کمالوند معاون توسعه مدیریت و منابع برگزار شد.

در این مراسم کمالوند از زحمات علی رحیمیان مدیرکل امور اداری و رفاه در مدت سرپرستی ایشان در اداره کل توسعه و تجهیز تقدیر و تشکر کرد و گفت: با وجود حجم زیاد کار آقای رحیمیان در مدت 4 ماه سرپرستی اداره کل توسعه و تجهیز، ایشان به خوبی این مجموعه را مدیریت کردند و آقای دکتر کرباسیان واقعاً از صمیم قلب ممنون و سپاسگزار ایشان بودند و از زحمات وی قدردانی کردند و من هم به‌نوبه‌خود از تلاش‌ها و خدمات ایشان تقدیر و تشکر می‌کنم.

معاون توسعه مدیریت و منابع در ادامه با اشاره به اینکه همه همکاران ما در گمرکات سراسر کشور مثل یک خانواده هستند، افزود: پسندیده است که اگر کسی در پست‌های مدیریتی قرار می‌گیرد از همان مجموعه باشد چراکه صمیمیتی که با همکاران و مدیران آن مجموعه دارد بهتر است و ما آقای عباسی را برای این سمت انتخاب کردیم.

کمالوند در ادامه به سوابق کاری عباسی اشاره کرد و افزود: وی در این مدت چندین کار سنگین انجام داده و جا دارد از ایشان و همکارانشان تقدیر و تشکر بکنیم.

این گزارش حاکی است، در پایان این مراسم از زحمات علی رحیمیان مدیرکل امور اداری و رفاه و سرپرست سابق اداره کل توسعه و تجهیز با اهدای لوحی تقدیر و تشکر به عمل آمد و مرتضی عباسی خانیکی به‌عنوان مدیرکل توسعه و تجهیز معرفی گردید.

شایان ذکر است مرتضی عباسی خانیکی مدیرکل توسعه و تجهیز پیش از این ریاست امور قراردادهای گمرک ایران را برعهده داشته است. 

متن حکم دکتر کرباسیان رئیس‌کل گمرک ایران خطاب به ایشان بدین شرح است: "بنا به پیشنهاد معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع، نظر به تعهد و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیرکل توسعه و تجهیز گمرک جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با اتکال به خداوند متعال تمام مساعی خود را با استفاده از توان تخصصی همکاران و کارشناسان به منظور انجام وظایف قانونی ضمن روان‌سازی رویه‌های اجرایی از طریق پیاده‌سازی روش‌های الکترونیکی و همچنین پشتیبانی، نگهداری، سرکشی و مراقبت از ابنیه‌ها، تجهیزات، امکانات، تأسیسات و توسعه و تجهیز کلیه گمرکات کشور با استفاده از کلیه امکانات سازمانی، ضمن ارتقاء سلامت اداری با حفظ اصول قانون‌مداری و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید به کار گرد.

توفیق و سربلندی جنابعالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله از خداوند منان مسألت می‌نمایم."

(شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴) ۱۳:۴۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها