شنبه / ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۷:۳۲
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۵۸۲۰۴
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های لبنی

دکتر مطلق به عنوان مدیر عامل شرکت پگاه اصفهان معرفی شد

به گزارش فودنا، در مراسمی که امروز با حضور مهندس رومی؛ مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران و اعضاء هیئت مدیره پگاه اصفهان برگزار گردید، دکتر محمد علی کارگر مطلق به عنوان مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان و همچنین اعضای جدید هیئت مدیره این شرکت معرفی شدند.

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران، مهندس رومی با اشاره به سجایای اخلاقی مهندس جهانگیری از زحمات چندین ماهه ایشان در سمت مدیر عاملی پگاه اصفهان تقدیر و تشکر نمود و با اشاره به نیاز مجموعه صنایع شیر ایران به تجربیات و تواناییهای علمی مهندس جهانگیری در بخش مدیریت استراتژیک، دکتر مطلق را به عنوان مدیر عامل جدید شرکت شیر پگاه اصفهان معرفی و از ایشان به عنوان فردی متخصص و با تجربه در صنعت لبنیات یاد نمود. وی اظهار امیدواری نمود که ایشان بتوانند با بکارگیری توانمندی های خود، شرکت پگاه اصفهان را به اهداف عالی نزدیک تر نماید.

 

 

مهندس جهانگیری ضمن تشکر از مدیر عامل صنایع شیر ایران و دیگر اعضای هیئت مدیره پگاه اصفهان،  با اشاره به تدوین استراتژیهای پگاه اصفهان در سال 94 اظهار امیدواری نمود که این شرکت با سرعت به سمت آینده ای پر از شکوفایی حرکت نماید و پگاه اصفهان را به هواپیمایی تشبیه نمود که در حال اوج گیری بوده و هر لحظه آماده پرواز می باشد.

دکتر مطلق در این مراسم ضمن تشکر از حسن اعتماد مهندس رومی اظهار نمود که با شناختی که از مجموعه پگاه اصفهان دارد و همکاری خوب بین نیروهای این مجموعه، بتوان مجموعه پگاه اصفهان را قوی ، با انرژی  و پر توان با همکاری یکدیگر به پیش برد. ایشان همچنین از مهندس جهانگیری به جهت تدوین استراتژی شرکت پگاه اصفهان تشکر نمود. 

(شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴) ۱۷:۳۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها