یکشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۰۹:۴۶
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۵۷۴۳۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

خرید هرگونه گندم خارج از ضوابط دولتی و آزاد ممنوع است

معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه یک اعلام کرد : براساس ضوابط تعریف شده در مراکز خرید تضمینی، خرید هرگونه گندم خارج از ضوابط دولتی به صورت توافقی و آزاد ممنوع است.

 سیامک آقایی اظهار داشت : امسال 6 مرکز خرید گندم در استان تهران مجهز شده اند تا گندم های عرضه شده ی کشاورزان را خریداری کنند.

وی افزود: مراکز خرید گندم در استان تهران ، سیلوهای اسدالله زاده، اسلامشهر، ورامین ، انبارهای مدرس، ورامین و کمیسیون پاکدشت ( شرکت پیشران کنترل پارسومرکز خرید فیروزکوه ودماوند) را شامل می شود.

آقایی گفت: نمایندگان شرکت در شهرستانهای استان هرگونه مشکل و موارد خاص را که ممکن است در خصوص خرید ایجاد شود، پس از مستند سازی به صورت عکس، فیلم و گزارش های متنی به معاونت بازرگانی اعلام خواهند کرد.

وی تصریح کرد: نمایندگان شرکت مراکز خریدی که نیاز به فرم خرید گندم و نصب بنر و تابلو دارند را باید به معاونت بازرگانی معرفی کنند و هماهنگی لازم جهت حضور نمایندگان بانک عامل در مراکز خرید جهت افتتاح حساب و اقدامات به موقع صورت پذیرد.

همچنین مدیران شرکت ونمایندگان بانک در مراکز خرید ملزم شدند تا هرگونه کمبود اعم از فنی، آزمایشگاهی و رایانه ای را در اسرع وقت به مرکز اعلام کنند و در مراکز خرید کلیه سیلوها باید سیستم تخلیه ی مجزا وعاری از هر گونه آلودگی برای تحویل گیری خرید های تضمینی گندم فراهم باشد.
(یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴) ۰۹:۴۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها