سه شنبه / ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۰۸:۴۴
سرویس : خدمات بازرگانی و حمل و نقل
کد خبر : ۵۷۱۵۹
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس خدمات بازرگانی و حمل و نقل

آشنایی با شرکت بازرگانی صباحی

شرکت بازرگانی صباحی مجموعه¬ای است متخصص که در عرضه مواد اولیه در صنایع مختلفی اعم از صنایع داروسازی انسانی و دامی، مواد شیمیایی صنعت تایر و لاستیک، مواد اولیه صنایع غذایی، آرایشی-¬بهداشتی و دستگاه¬های داروسازی و بسته¬بندی فعالیت دارد.

این مجموعه خصوصی از سال 1359 در تهران شروع به فعالیت نموده است و هم اکنون با بیش از 30 سال تجربه در بازار ایران به فعالیت خود ادامه می¬دهد. شرکت بازرگانی صباحی خود را در امر خدمت رسانی به مشتریان، مشاوره و انتخاب بهترین منابع عرضه کننده کالا و خدمات متعهد می¬داند. ارائه کالایِ مرغوب و خدماتِ مطلوب، اساس اصول حرفه¬ای و از افتخارات این مجموعه است.
تمرکز این شرکت در حوزه صنایع داروسازی، بر غنی¬سازی بازار داخلی است، به نحوی که با برقراری روابط بازرگانی موثر با تولید کنندگان خوشنام بازار جهانی، مسیر دستیابی به مواد اولیه و مواد حد واسط را در اشکال مختلف پودر و محلول برای تولید کنندگان و داروسازان داخلی هموار می-کند. 
صنعت داروسازی یکی از کلیدی‌ترین صنایع جهان و معرف توسعه یافتگی کشورها شناخته می‌شود و  نقش مهمی در درمان و سلامت جامعه ایفاء می¬کند. از این رو صنعت داروسازی ایران دست در دست صنعت بازرگانی، با در اختیار قرار دادن داروهای مورد نیاز جامعه با استاندارهای بین المللی پذیرفته شده مانند USP و BP در توانمند سازی سلامت کشور می¬کوشد.
صنعت داروی کشور ما از منظر پیشینه¬ی طب سنتی، نیروی کار فراوان و متخصص و همچنین بازار مصرف از شرایط مناسب و کم نظیری برخوردار است. با توجه به موقعیت جغرفیایی استراتژیک ایران و احاطه شدن توسط کشورهای منطقه که از منظر صنعت دارویی از قدرت و پیشرفت کافی برخوردار نیستند، امکان بالقوه ای برای توسعه¬ی چشمگیر بازار ایران برآورد می¬شود. اما یکی از سدهای مهم پیش روی پیشرفت این صنعت در مقایسه با استانداردهای بین المللی، در اختیار نداشتن مواد اولیه اصلی است. 
 
در راستای تسهیل رشد داروسازی کشور و پیوستن به جامعه جهانی، شرکت صباحی با فراهم کردن امکان خرید تکنولوژی ساخت و طراحی داروهای نوین، بستر را برای ارتقا عملی گروه¬های تحقیق و توسعه داروسازی¬ها فراهم می¬کند.
از سابقه فعالیت شرکت صباحی می¬توان به واردات انواع ماشین آلات داروسازی، پوکه کپسول، مواد اولیه دارویی نظیر انواع آنتی بیوتیک¬ها ، ویتامین¬ها، ضد عفونی کننده¬ها و ... اشاره کرد. این شرکت تلاش می کند تا با نگاهی به آینده شرایط را برای تولید داخلی داروهای جدید از جمله داروهای هدفدار و داروهای مرتبط با بیماری¬های خاص مهیاتر کند. 
 
رشد و پویایی این مجموعه مرهون ارتباط نزدیک و همگامی با موسسات تحقیقاتی است که با بررسی نیاز روز صنعت داروسازی، شرایط را برای رشد روز افزون این صنعت حیاتی و حضور در بازار بین المللی فراهم می¬کند. 

از این رو شرکت بازرگانی صباحی از تمامی داروسازان و تولید کنندگان کشور دعوت می¬کند تا با طرح نیازهای خود، این مجموعه را در راستای استغنای بیش از پیش صنعت دارویی کشور یاری دهند.

شرکت بازرگانی صباحی

تهران ، خیابان سهروردی شمالی ، خیابان خرمشهر ، شماره ۱۴۲، ساختمان صباحی

تلفن: 9-88740680

فکس: ۸۸۷۴۲۲۸۴ 


منبع : نشریه کشاورزی و غذا


(سه شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴) ۰۸:۴۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها