چهارشنبه / ۶ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۱:۰۰
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۵۵۷۷۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

ثبات قیمت آب معدنی در سال آینده

دبیر انجمن تولیدکنندگان آب معدنی گفت: با توجه به اینکه قیمت مولفه‌های تولید آب معدنی تغییر چندانی نداشته، برای اولین بار، در سال آینده قیمت این محصول تغییر نخواهد کرد.

پیمان فروهر ، با بیان این‌که هر ساله از اسفند ماه مکاتبات برای تعیین قیمت جدید انجام می‌شود، اظهار کرد: هر ساله میزان افزایش قیمت آب معدنی بین 10 تا 15 درصد است که امسال تغییر نخواهد کرد مگر اینکه تغییر و تحولات اساسی و غیر منتظره در این صنعت رخ دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آب معدنی محصول لوکس به حساب می‌آید تمایل انجمن این است که قیمت محصول به منظور جلب و حفظ مشتری ثابت بماند.

فروهر یادآور شد: در حال حاضر قیمت هر بطری آب معدنی یک و نیم لیتری 800 تومان و هر بطری نیم لیتری 475 تومان است.

دبیر انجمن تولیدکنندگان آب معدنی با ابراز گلایه از بانک‌ها گفت: بی تبعیتی بانک‌ها از آنچه دولت عنوان کرده موجب شده، صنعت برای دستیابی به رونق در تولید با مشکلاتی مواجه شود.

وی رونق تولید صنعت را در گروی تدابیر بانک‌ها دانست و اظهار کرد: تدابیر بانک‌ها باید نرم‌تر شود؛ به طوری که برای تولیدکنندگان و صنعت‌گران وضعیت بهتری به وجود آورد.

فروهر بزرگترین گلایه بخش خصوصی را از بانک‌ها عنوان کرد و گفت: بانک‌ها باید در یک چارچوب اصولی و در راستای منفعت رساندن به صنعت‌گران و ارتقای اقتصاد کشور قدم بردارند.

دبیر انجمن تولیدکنندگان آب معدنی با اشاره به توانمندی‌های حوزه صنعت در بحث تولید و ارتقای اقتصاد کشور گفت: تمام مولفه‌های اثرگذار در صنعت کشور، یک فرمول مشترک دارد که اگر این فرمول‌ به طور کامل حل و بررسی شود وضعیت صنعت کشور دگرگون خواهد شد.

وی ادامه داد: در مرحله اول باید به بحث نقدینگی در واحدهای تولیدی توجه شود، چرا که واحدهای تولیدی باید از وضعیت فعلی خارج شوند.

فروهر با اشاره به اهمیت این امر گفت: نقدینگی و حل مسائل این موضوع برای رونق در تولید و ارتقای اقتصاد کشور بسیار مهم و تاثیرگذار است، به همین دلیل انتظار می رود دولت نیز به این حوزه توجه ویژه‌ای داشته باشد.

 

 

 

 

 

ایسنا

(چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳) ۱۱:۰۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها