یکشنبه / ۷ مرداد ۱۳۸۶ / ۱۴:۴۹
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۴۱۱
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس سرویس عمومی
برای اولین بار در ایران؛

دستگاههای ضد عفونی و استریل کننده پسماندهای بیمارستانی، صنایع غذایی، دارویی، نظامی و دامپروری

شرکت "آیریانیک" برای اولین بار در ایران اقدام به فروش، نصب و راه اندازی دستگاههای ضد عفونی و استریل کننده پسماندهای بیمارستانی، صنایع غذایی، دارویی، نظامی و دامپروری با استفاده از جدیدتین تکنولوژی روز دنیا و با حجم کاری بالا، با کمترین هزینه نموده است.

شرکت "آیریانیک" برای اولین بار در ایران اقدام به فروش، نصب و راه اندازی دستگاههای ضد عفونی و استریل کننده پسماندهای بیمارستانی، صنایع غذایی، دارویی، نظامی و دامپروری با استفاده از جدیدتین تکنولوژی روز دنیا و با حجم کاری بالا (1000-300 کیلوگرم در ساعت) و با کمترین هزینه نموده است.

آقای مهندس "زندی" مدیر واحد تجهیزات شرکت "آیریانیک" در خصوص مزایای این دستگاهها گفت: کاهش حجم پسماندها تا 80 درصد، عدم نیاز به تفکیک پسماندها، قابلیت سفارش و نصب و راه اندازی دستگاه و سازگاری با محیط زیست از عمده ترین مزایای این دستگاهها می باشد.

مهندس "زندی" با اعلام این مطلب که نمونه دستگاه هم اکنون در بیمارستان قلب "شهید رجایی" موجود است گفت: دستگاه دارای 2 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش شرکت "آیریانیک" می باشد و آمادگی این شرکت را جهت همکاری در قالب سرمایه گذار و پیمانکار در زمینه پالایش پسماندهای بیمارستانی و در قالب طرح خدمت (جمع آوری، امحاء بسته بندی در قبال اخذ وجه بابت هر یک کیلو) اعلام نمود.

برای ارتباط با این شرکت با شماره 9-22887700-021 تماس حاصل نمائید.

(یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۸۶) ۱۴:۴۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها