یکشنبه / ۳۱ تیر ۱۳۸۶ / ۱۳:۲۷
سرویس : چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی
کد خبر : ۵۳۲۷
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی
مدیر عامل گروه تولیدی "رنگدانه":

شرکت صنایع غذایی"رنگدانه" تنوع محصولاتش را از 30 به 200 قلم کالا می رساند

در حال حاضر بیش از 30 نوع کالا با نام تجاری"رنگدانه" در شرکت صنایع غذایی "نگار" تولید می شود که تا پایان سال 86 این تولیدات به بیش از 200 نوع کالا افزایش خواهد یافت.

مهندس" محمد رضا عظیمی" مدیر عامل گروه تولیدی "رنگدانه" با اعلام این خبر به خبرنگار اقتصاد و زندگی، گفت: بسته بندی انواع حبوبات و سبزیجات از جمله طرح های توسعه ای این شرکت است.

وی با تاکید بر تاثیر مستقیم استفاده از تجهیزات و دانش فنی روز دنیا بر کیفیت محصولات گفت: اکثر دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده در این شرکت مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیاست به طوری که اکثر دستگاه های تولید رب گوجه این شرکت از ایتالیا و سایر خطوط تولید نیز از دستگاه های ژاپنی و تایوانی بهره می گیرند.

 

"عظیمی" از صادرات 2 میلیارد ریالی شرکت رنگدانه به کشورهای عراق، افغانستان و آسیای میانه خبر داد و گفت: نمونه هایی از محصولات این شرکت به اتحادیه اروپا نیز فرستاده شده است و امیدواریم صادرات اروپایی محصولات این شرکت بزودی آغاز شود.

 

وی افزود: در حال حاضر بیش از 10 هزار تن رب گوجه فرنگی، 5 هزار تن انواع شورجات، 4 هزار تن انواع ترشیجات، 3 هزار تن انواع کمپوت و 3 تا 4 هزارتن انواع حبوبات کنسروی در این شرکت تولید می شود و با استفاده از پتانسیل های موجود و اتکا بر توانمندی های کشور افزایش تولید و ورود به بازارهای جهانی از اهداف این شرکت محسوب می شود.

 

مدیر عامل رنگدانه بر نوآوری و خلاقیت به عنوان عامل مهم در موفقیت تاکید کرد و گفت : بسیاری از محصولات این شرکت از جمله "سالاد سیب زمینی" و" کمپوت آناناس" برای اولین بار در کشور تولید شده است.

 

وی تعدد متولی در صنعت غذا را مهمترین مشکل این صنعت دانست و گفت: ضرورت تشکیل سازمان یا معاونتی مستقل برای رسیدگی به مسائل و مشکلات صنایع غذایی به شدت احساس می شود.

 

"عظیمی" در پایان ضمن تقدیر از زحمات مسولان بانک های کشور، بانک ها را بزرگترین شرکای تولید کنندگان صنعتگران در تمام دنیا خواند و خواستار نزدیک تر شدن روابط تولید کنندگان با بانک ها و تسهیل در ارائه خدمات به صنعتگران شد.

 

(یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۸۶) ۱۳:۲۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها