پنج شنبه / ۱ آبان ۱۳۹۳ / ۲۳:۴۶
سرویس : غذای کودک، تنقلات و مکمل ها
کد خبر : ۵۲۳۹۵
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس غذای کودک، تنقلات و مکمل ها
رونمایی از آدامس های دن اکسیر

دن اکسیر طعمی نو و متفاوت از دل اروپا / آدامس انرژی زا وارد ایران شد

به گزارش فودنا، در مراسم رونمایی از آدامس های دن اکسیر، با اجرای مجری توانمند صدا و سیما - آقای محمد سلوکی، - از 6 مدل این آدامس خوشمزه با حضور مدیران عامل 2 شرکت مانی مان (نماینده انحصاری برند دن اکسیر ) و شرکت Indaco پرده برداری شد.

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران، بعد از رونمای از دن اکسیر که با حضور جناب آقای رمضانی، مدیرعامل مجموعه مانی مان (نماینده انحصاری دن اکسیر در ایران) و مدیر عامل شرکت Indaco انجام شد، مستر تیستر ایران در جایگاه به توصیف مزه هایی چون آدامس سفیدکننده دندان، توت فرنگی، توتی فروتی، نعناع، نعناع خنک و برای اولین بار در ایران  آدامس رد انرژی دن اکسیر پرداخت.

آدامس دن اکسیر - مانی مان 2


آدامس دن اکسیر - مانی مان 1

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران: تاریخچه شرکت Indaco صاحب برند دن اکسیر به شرح زیر است:

شرکت Indaco در سال ۱۹۹۹ توسط خانواده Cola به منظور  فعالیت در صنعت شیرینی‌سازی، در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ مترمربع در شهرک صنعتی Caivano احداث‌شده و آغاز به کار نمود. پیشینه کسب‌وکار خانوادگی گروه Cola به تولید تافی در کشور ایتالیا بازمی‌گردد و اولین کارخانه این گروه در سال ۱۹۷۹ تأسیس شده است. کارخانه Indaco در حال حاضر دارای ۷ خط تولید و ۷ خط بسته‌بندی بوده و در مجموع ۵۰ کارمند دارد. شبکه توزیع گسترده شرکت، امکان توزیع کلیه تولیدات شرکت در ایتالیا را فراهم کرده است و علاوه بر بازار ایتالیا، واحد صادرات شرکت Indaco، محصولات شرکت را در بیش از ۴۰ کشور در سراسر دنیا به فروش می‌رساند.

تولیدات متنوع Indaco با بهره‌گیری از دستگاه‌ها و فناوری‌های روز دنیا، آدامس‌های روکش دار،تافی‌های مغزدار و ساده، تافی‌های ژله‌ای و آدامسی، محصولات دراژه شده و آجیل می باشد.

آدامس دن اکسیر - مانی مان 3

از عوامل موفقیت این شرکت بزرگ می توان به تحقیقات به عنوان یک عامل اصلی رشد و توسعه شرکت اشاره نمود.

شرکت Indaco از زمان تأسیس تا کنون به طور مستمر رشد نموده و روند رو به رشد خود را طی ۱۵ سال گذشته حفظ نموده است. عامل اصلی رشد پیوسته شرکت، انجام کار حرفه‌ای در کلیه زمینه‌های کاری از جمله تولید، فروش و بازاریابی بوده است. وجود تیم تحقیق و توسعه قوی، آزمایشگاه‌های مجهز و سیستم‌های کنترل کیفیت مجهز در این شرکت، تولید محصولات با بالاترین کیفیت را مقدور ساخته است.

گواهینامه‌های کیفیت شرکت Indaco شامل: ، HAACP  - ISO9001:2008   -IFS  -BRC-Global standard for food Safety  - ISO14000:2004  - Dietetic Products Certification می باشد، که اطمینان سلامتی را برای مصرف کنندگان در تمامی نقاط دنیا به ارکغان آورده است.

از نکات حاشیه ای این مراسم می توان به پیشنهاد بازیگر مشهور سینما و صدا و سیما سرکار خانم بهنوش بختیاری به صاحبان این نام تجاری اشاره کرد که گفتند: با کمال میل حاضر هستند، در تبلیغات این محصول دوست داشتنی حضوری فعال داشته باشند.

شهرام شکوهی خواننده محبوب و دوست داشتنی نیز در پایان، با حضور در جایگاه و اجرای برنامه خود حُسن ختام جذابی شدند برای حضار در رونمایی آدامس خوش طعم دن اکسیر.

فودنا، شبکه خبری صنایع غذایی ایران

(پنج شنبه ۱ آبان ۱۳۹۳) ۲۳:۴۶
ناشناس
۱۳۹۳/۰۹/۲۵ Iran
5
0
0

good


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها