دوشنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۳ / ۰۰:۳۳
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۵۲۲۵۳
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس شیرینی و شکلات
7 سال همواره بر قله های اوج و افتخار

شرکت گروه صنعتی نجاتی با برند آناتا برای هفتمین سال پیاپی صادرکننده نمونه + معرفی

به گزارش فودنا گروه صنعتی نجاتی برای هفتمین سال پیاپی موفق به کسب عنوان صادرکننده نمونه شد که در روز ملی صادرات از این مجموعه تقدیر به عمل آمد، لازم بذکر است محصولات آناتا به 59 کشور جهان صادر می گردد

به گزارش فودنا در همایش مهم روز ملی صادرات که 27 مهرماه برگزار شد صادرکنندگان ممتاز و نمونه معرفی شد که در این میان حضور پررنگ شیرینی و شکلاتی ها قابل پیش بینی بود و در این بین آناتا برای هفتمین سال صادرکننده نمونه شد.

 


 

تاریخچه گروه صنعتی نجاتی (آناتا)

(۱۳۱۶ تا ۱۳۴۶ ) یک کارگاه کوچک

خاطرات کودکى من در یک کارگاه کوچک قندریزى در یکى از خیابان‌هاى قدیمى شهر تبریز شکل گرفته است. پدر من در آن کارگاه، شکر سفید را به قند قالب گیرى شده تبدیل مى ‌کرد و من هیچگاه پیش‌بینى نمى ‌کردم که این کارگاه کوچک به یکى از بزرگترین واحدهاى تولید مواد غذایى خاورمیانه تبدیل خواهد شد. محصول بعدى این کارگاه، یک نوع شیرینی سنتی به نام شکر پنیر بود که طرفداران زیادی در مناطق شمال و شمال غرب ایران داشته و دارد. محصولات ما به سرعت در بازار شناخته شدند و ما به تولد محصولات جدیدتر علاقمند شدیم.

 

(۱۳۴۶ تا ۱۳۵۳ ) اولین گامهاى صنعتى شدن

در این سال، ما کارگاه بزرگى را در جاده ائل گلى تبریز خریدارى کردیم و اولین خط اتوماتیک تولید آبنبات و تافى را دایر کردیم. از سال ۱۳۵۱ توسعه چشمگیر این کارگاه آغاز شده و در مدت کوتاهى، تعداد خطوط تولید به چند برابر افزایش یافتند. اکنون ما این امکان را داشتیم که فروشگاهى را هم در یکى از خیابان هاى ‌تبریز دایر کرده و محصولات خود را به فروش برسانیم.

 

(۱۳۵۳ تا ۱۳۶۲) تولد گروه صنعتى نجاتى (آناتا)

بدنبال استقبال مردم تبریز و شهرهاى مختلف ایران، ما مصمم شدیم که یک کارخانه بزرگ براى تولید انواع شیرینى و شکلات تأسیس کنیم. من گروه صنعتى نجاتى را به ثبت رساندم و محل فعلى کارخانه را خریداری کردم. به فاصله یک سال، خط تولید مکانیزه بیسکویت و خط تولید مکانیزه ویفر در این محل نصب و راه اندازى شدند و اولین گروه از تولیدات بیسکویت و ویفر با مارک آناتا به بازار عرضه شدند. در آن زمان، هم کارگاه قندریزى، هم کارگاه آبنبات، تافى و هم کارخانه بیسکویت و ویفر در حال فعالیّت بودند. استقبال بی سابقه بازار از مارک آناتا باعث شد که در مدت کوتاهى، شعبه هاى فروش شرکت نیز افتتاح شده و تنها سه سال پس از آغاز تولید مکانیزه بیسکویت و ویفر، صادرات آناتا به کشورهاى همجوار نیز آغازشد.

 علی سالک نجات

(۱۳۶۲ تا ۱۳۶۸ ) تمرکز همگام با توسعه

براى توسعه آناتا، ما نیازمند تمرکز بودیم. به این دلیل کارگاه قندریزى از مجموعه گروه صنعتى نجاتى جدا شد و ماشین آلات آبنبات و تافى از کارگاه ائل گلى به محل کارخانه منتقل شدند. در همین سال خط تولید شکلات نیز خریدارى و نصب شد. در این دوره، گروه صنعتى نجاتى همچنان به تولید انواع بیسکویت، آبنبات و تافى ادامه می داد اما بخاطر جنگ ایران و عراق توسعه چشمگیری انجام نگرفت.

 

(۱۳۶۸ تا ۱۳۷۹ ) توسعه چشمگیر

در این سال همزمان با اتمام جنگ، فرزندانم محمدرضا و محمد جواد نیز که در طول دوران کودکى و تحصیل، در کنار من با مسائل تولید و اداره این مجموعه آشنا شده بودند رسماً به گروه صنعتى نجاتى پیوستند و انقلابى در توسعة آناتا بوقوع پیوست. ما توانستیم در همان سال خطوط تولید کاملاً مکانیزه براى تولید انواع تافى ساده و مغزدار، بیسکویت ساده و کرمدار، ویفر ساده و شکلاتى و انواع آبنبات در بسته‌بندى‌هاى بسیار متنوع را راه‌اندازى کنیم و بلافاصله پس از آن، محصولات خود را به اروپاى شرقى، آسیاى میانه و کشورهاى تازه استقلال یافته صادر کنیم. از آن مدت تاکنون، هر ساله حداقل یک خط تولید به مجموعه امکانات و حداقل یک محصول به مجموعه محصولات شرکت اضافه می شود. در حال حاضر، ما همچنان به صورت خانوادگى، مجموعه بزرگ آناتا را اداره می کنیم و به افق‌هاى بسیارروشنى چشم دوخته‌ایم.

 

خط مشی سیستم مدیریت یکپارچه

 گروه صنعتی نجاتی - آناتا

گروه صنعتی نجاتی آناتا

 

گروه صنعتی نجاتی آناتا با بیش از 75 سال سابقه در فرآوری و تولید بیش از 350 نوع انواع شکلات، تافی، آبنبات، نوقا، بیسکویت، کیک، ویفر، اسنک و آدامس سهم بزرگی از بازار تولید و فروش این محصولات را در کشور به خود اختصاص داده است و علاوه بر پخش گسترده در بازارهای داخلی توانسته است محصولات خود را به بیش از 54 کشور جهان صادر نماید.

این مجموعه بزرگ صنعتی به منظور استقرار و بهبود مداوم سیستم های نوین مدیریت کیفیت، تاکید بر حداکثر تلاش جهت تولید و عرضه مواد غذایی ایمن و سالم و همچنین افزایش بیش از پیش رضایت مشتریان خود، سعی نموده است با استقرار سیستم های مدیریت کیفیت ایزو 9001:2008، مدیریت ایمنی مواد غذایی ایزو 22000:2005 و مدیریت شکایت مشتریان ایزو 10002:2004 در این مسیر گام بردارد.

جهت حصول به اهداف فوق، مدیریت و کارکنان مجموعه متعهد می باشند تا موارد ذیل را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند:

-تضمین سلامت مصرف کنندگان از طریق شناسایی و کاهش مخاطرات تهدید کننده ایمنی مواد غذایی و بهبود مستمر کلیه شاخص‌های بهداشتی

-رعایت الزامات قانونی و دولتی و نیز الزامات ایمنی مواد غذایی توافق شده با مشتری

-رعایت اصول مشتری مداری و ارتقاء سطح رضایت مشتریان به عنوان سرمایه های اصلی سازمان

-استفاده از تجهیزات و فناوری های نوین تولید و فروش محصولات جهت تولید و عرصه محصولاتی متنوع و با کیفیت جهانی

-بهبود مستمر فرآیندهای سازمانی خصوصاً از طریق استقرار و بهبود سیستم های اطلاعات مدیریت

-ارتقاء سطح دانش و مهارت سرمایه های انسانی و ارتقاء کمی و کیفی برنامه های آموزشی

بی شک انجام این تعهدات جز با همدلی صادقانه و تلاش دلسوزانه مدیریت و کارکنان مجموعه محقق نخواهد شد. لذا مدیریت مجموعه ضمن اعلام تعهد و التزام به مفاد این خط مشی، از کلیه همکاران انتظار دارد با رعایت ارتباطات مشخص و مدون شده سازمانی، حداکثر مشارکت خود را در تحقق اهداف فوق به کار گیرند.

(دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳) ۰۰:۳۳
قاصدک اهوازی
۱۳۹۶/۰۶/۱۸
0
0
0

سلام آقای سالک نجات برای کارگرات فیش حقوقی بزن کارگرای اهوازت دارن روزی 15*16ساعت کار می کنن اونا دشمنات نیستن اونا دوستات هستن وکارگرت رحم کن گناه دارن بازرس بفرس وضعشون رونگاه کن


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها