دوشنبه / ۱۱ تیر ۱۳۸۶ / ۱۴:۰۹
سرویس : خشکبار، حبوبات و تنقلات
کد خبر : ۵۱۶۸
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس خشکبار، حبوبات و تنقلات

" کیفیت، همپا را تبلیغ می کند " شعار همیشگی شرکت "طعم افشان برتر" با نام تجاری "همپا"

به گزارش خبرنگار فودنا، شرکت "طعم افشان برتر"با نام تجاری "همپا" به زودی موفق به اخذ گواهینامه های HACCP در زمینه مواد غذایی و ISO در مدیریت کیفیت خواهد شد.

به گزارش شبکه خبری فودنا، شرکت "طعم افشان برتر"با نام تجاری "همپا"، فعالیت خود را در تولید انواع آلوچه، آلوچه فراوری شده و لواشک متالایز چاپی از سال 1379 آغاز نموده و از سال 82 به پیشرفتهای چشمگیری در فرآوری میوه و مواد غذایی از جمله آلوچه فراوری شده دست یافته است.

این شرکت شعار " کیفیت ، همپا را تبلیغ می کند " را سرلوحه کار خود قرار داده و به طور مستمر و روز افزون بر ارتقای کیفیت محصولات خود می کوشد و هم اکنون در تلاش برای اخذ گواهینامه های HACCP در زمینه مواد غذایی و ISO در مدیریت کیفیت می باشد.

این شرکت محصولات خود را به شهرهای مختلفی از جمله سنندج ، همدان ، قزوین ، اصفهان ، یزد ، مشهد ، قروه ، کرمانشاه ، آبدانان ، اهواز ، تهران ، کرج ، ملایر ، زنجان ، اسلام آباد غرب ، شیراز و بسیاری از شهرهای دیگر می فرستد و در آینده بسیار نزدیک به کشورهای عربی و آسیای میانه صادرات خواهد داشت.

از جمله محصولات متنوع شرکت "طعم افشان برتر"می توان به موارد زیر اشاره نمود:

آلوچه لیوانی؛ این محصول از آلوچه، زردآلو، نمک، آب و جوهر لیمو تشکیل شده و در لیوانهای یک بار مصرف پر و برای مصرف آماده می گردد.وزن این محصول 110-120 گرم بوده و تاریخ مصرف تا 12 ماه می باشد.

آلوچه تک نفره سسی؛  مواد تشکیل دهنده این محصول آلوچه، زردآلو، نمک و جوهرلیمو می باشد.این محصول در بسته های 40 تایی که در هر جعبه 24 بسته وجود دارد عرضه می گردد.

 

آلوچه تیوپی 500 ریالی؛ مواد تشکیل دهنده این محصول آلوچه، زرد آلو، نمک و جوهر لیمو می باشد. تیوپها جداگانه بسته بندی شده اند . هر بسته شامل 20 عدد و هر جعبه شامل 24 بسته می باشد.

 لواشک تزئینی دایناسوری؛ این محصول به صورت رول های بلند و به شکل دایناسور طراحی و تولید شده است و می تواند جهت تزئین فروشگاه به کار گرفته شود.

لواشک 500 ریالی متالایز؛ این محصول در طعم های مختلفی از جمله زردآلو، لیمو، آلو، سیب، زرشک و ... عرضه می گردد. وزن 14 گرم با بسته بندی 20 عدد در هر پاکت و 24 پاکت در هر جعبه. مدت مصرف آن حداقل 12 ماه از تاریخ تولید می باشد.

لواشک 1000 ریالی میوه ای؛ این محصول در طعم های مختلفی از جمله زردآلو، لیمو، آلو، سیب، زرشک و ... عرضه می گردد. وزن خالص 31 گرم در بسته های 20 عددی که در هر جعبه 24 بسته موجود می باشد.

لواشک ماشینی ؛ این محصول در بسته بندی با عکس اتومبیل عرضه گشته است. در هر بسته 20 عدد لواشک وجود دارد.

لواشک دایناسوری ؛ این محصول در سلفونهای مجزا و با عکس حیوانات ماقبل تاریخ عرضه می گردد.

تمر آلوچه 500 ریالی؛ این محصول از ترکیب آلوچه، زردآلو، نمک و جوهر لیمو تهیه می گردد. وزن یک عدد آن 30-35 گرم و در سلفونهای معمولی با رنگ روشن بسته بندی شده است. تعداد در هر بسته 20 عدد و تعداد بسته ها در هر جعبه 24 عدد می باشد. مدت مصرف این محصول نیز حداقل 12 ماه می باشد.

 

 

(دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۸۶) ۱۴:۰۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها