در شرایطی که بازارهای جهانی نسبت به قهوۀ فوری بازخورد خوبی نشان نداده و با وجود رقبای محبوبی همچون استارباکس و مندوزا، نسکافه کمپین جدیدی به نام ” It all starts with a Nescafé ” را راهاندازی کرده است.
در این کمپین نسکافه بعد از ۷۶ سال تصمیم گرفت تا هویت برند خود را جوانتر و البته شادابتر کند.
ارتباط بین المانهای بکار رفته در لوگوی جدید نسکافه
برای برندی که در هر ثانیه ۵۵۰۰ فنجان قهوه از آن نوشیده میشود، استفاده از استراتژی یکپارچه در طراحی بستهبندی، دیجیتال مارکتینگ و ارتباطات مداوم و موثر با مشتری، از نکات کلیدی در موفقیتهای این برند پیشرو در بازار قهوه فوری است.
تمرکز بر سادگی در بازطراحی لوگو با به کار بردن یک فونت نرمتر در لوگو تایپ آن و استفاده از شکل دستۀ ماگ در نشان لوگو از مهمترین ویژگیها در لوگوی جدید نسکافه است.
نمونهای از بستهبندی جدید محصولات نسکافه
.imarketor