پنج شنبه / ۲۴ خرداد ۱۳۸۶ / ۱۶:۱۶
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۴۹۹۰
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های لبنی
مدیر عامل شرکت"کالبر" :

پنیر پیتزا و پنیر خامه ای "کالبر" به بازار می آید و این شرکت با تکنولوژی روز دنیا تولید پنیر پیتزا را متحول می کند

شرکت"کالبر" با بهره گیری از شیر خام خالص و روش های علمی و تکنولوژی روز دنیا تولید پنیر پیتزا را در کشور متحول می کند.

شرکت"کالبر" با بهره گیری از شیر خام خالص و روش های علمی و تکنولوژی روز دنیا تولید پنیر پیتزا را متحول می کند.

آقای "لطف الله نایب زاده" مدیر عامل شرکت"کالبر" با اعلام این خبر به خبرنگار اقتصاد و زندگی گفت: در حال حاضر پنیر پیتزا در ایران به گونه ای تولید می شود که هیچ یک از خواص پنیر پیتزای واقعی را ندارد.

وی افزود : برخی از سودجویان در تولید پنیر پیتزا به جای خامه از چربی روغن های گیاهی استفاده می کنند و سعی می کنند با تکیه بر قیمت پایین، کالای بی کیفیت خود را به فروش برسانند.

وی در خصوص پروسه تولید پنیر معمولی نیز اظهار داشت: در ایران تولید پنیر به دو روش صنعتی و غیر صنعتی صورت می گیرد که پنیرهای غیر صنعتی اغلب در مکان های غیر بهداشتی و از شیرهای پاستوریزه نشده تولید می شود.

"نایب زاده" افزود: در کارخانجات صنعتی نیز پنیر به دو روش سنتی و مکانیزه یا با استفاده از سیستم های مدون و پیشرفته اولترافیلتراسیون تولید می شود.

وی روش اولترافیلتراسیون (uf) را بهترین روش تولید پنیر عنوان کرد وگفت: در این روش کلیه پروتیین های شیر و مواد معدنی در پنیر باقی مانده و پنیر را دارای ارزش غذایی خاصی می کند.

مدیر عامل شرکت "کالبر" گفت: کارخانه لبنیات کالبر با بهره گیری از آخرین و بهترین تکنولوژی موجود در تولید پنیر با روش (uf) وبا به کار گیری مدرن ترین ماشین آلات تولیدی و بسته بندی سعی در دستیابی به بهترین و با لاترین کیفیت دارد.کارخانه لبنیات "کالبر" با نصب وراه اندازی خطوط تولید و بسته بندی استریل به تولید شیر استریل، شیر کاکائو استریل، شیر عسل، شیر فندق، شیر روز و خامه استریل می پردازد.در این سیستم همچنین انواع آب میوه شامل آب پرتقال، آب آناناس، آب آلبالو، آب انار، آب انگور و آب سیب تولید می شود. در زمینه محصولات پاستوریزه نیز در سیستم کیسه ای، شیر ودوغ پاستوریزه، شیر پاستوریزه کم چرب و شیر کاکائو را در بسته بندی های 250 سی سی و یک لیتری تولید می کنیم.همچنین نسیبت به تولید دوغ پاستوریزه، در بسته بندی های 300، 2و 5/1 لیتری به صورت بطری پت اقدام گردیده است.

وی گفت: نوآوری، تحول گرایی، و ارتقای کیفیت از جمله سیاست های تولیدی این شرکت خواهد بود.

"نایب زاده" در ادامه گفت: کلیه محصولات این شرکت با پروانه ساخت از وزارت بهداشت ونشان استاندارد ایران روانه بازار شده و استقرار سیستم های مدیریتی ایزو 2000 و 9001 و دریافت گواهی HACCP نیز باعث ارتقای روز افزون کیفیت محصولات شرکت شده است.

وی با اشاره به فعالیت کارخانه های"کالبر" در ارک وایلام گفت: در حال حاضر ظرفیت در یافت روزانه 200 تن شیر خام را داریم.

وی از سیاست تثبیت قیمت ها به عنوان مشکل عمده صنعت لبنیات نام برد و گفت، کمبود شیر خام و افزایش قیمت آن در طول سال های 84 و 85 باعث شده است تااین کارخانه با 70 درصد ظرفیت خود تولید را ادامه دهد.

مدیر عامل شرکت "کالبر" گفت: حفظ موقعیت شرکت به دلیل سهامی عام بودن از اهمیت ویژه ای برای دست اندر کاران این شرکت برخوردار است.

 

 

 

(پنج شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۸۶) ۱۶:۱۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها