سه شنبه / ۲۲ خرداد ۱۳۸۶ / ۱۶:۳۰
سرویس : خشکبار، حبوبات و تنقلات
کد خبر : ۴۹۷۳
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس خشکبار، حبوبات و تنقلات

محصولات جدید شرکت "ترشی سون"

شرکت صنایع غذایی "ترشی سون" که تولید کننده انواع لواشک، آلوچه و قیصی می باشد،جدیدترین محصولات خود را وارد بازار نموده است. به گزارش خبرنگار فودنا، محصول قیصی وکیوم 40 گرمی و قیصی ظرفی بانام تجاری "سون" به زودی وارد بازار می شود.

همچنین محصول تخمه آفتابگردان با دو نوع بسته بندی سلفون شفاف و پاکتی، 1 ماه است که وارد بازار شده است، محصول کشمش این واحد تولیدی با بسته بندی پاکتی به مدت دوماه است که در بازار توزیع شده است، محصول بادام زمینی با کشمش و بادام زمینی نمکی نیز سه ماه ازتوزیع آن در بازار می گذرد.

 از دیگر محصولات جدید این شرکت تولید آلبالو، قیصی و آلوچه توسط دستگاه سیل وکیوم است که در ظروف بیضی شکل بسته بندی می شود و به دلیل تولید این محصولات توسط دستگاه سیل وکیوم،  ماندگاری طولانی دارد.

سایر محصولات این شرکت شامل آلبالو وکیوم در اوزان 35گرمی، 70 گرمی، 100گرمی، 170 گرمی و خانواده، قیصی وکیوم در اوزان  80 گرمی، 160 گرمی و خانواده، لواشک خانواده بزرگ و کوچک، لواشک فله ای و ظرفی خانواده، لواشک گرد معمولی و بزرگ و لواشک عروسکی، تمر آلوچه هسته دار، متالایز و لیوانی، آلوچه پاکتی و لیوانی دانه دانه، وکیوم قیصی هسته دار در اوزان 40 گرمی، 80 گرمی و 160  گرمی، آلوچه وکیوم خانواده، 170گرمی ،100 گرمی،70و 35 گرمی،می باشد.آلوچه، قیصی و آلبالو در ظروف قلبی شکل از دیگر تنوعات محصولات این شرکت است.

www.torshisevan.com

 تلفن : 55811655-021

 

(سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۸۶) ۱۶:۳۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها