شنبه / ۱۴ تیر ۱۳۹۳ / ۱۳:۱۱
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۴۹۴۰۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

عرضه 21 هزار قلم کالا با تخفیف ویژه در ماه مبارک

مدیر عامل فروشگاه زنجیره‌ای رفاه گفت: ‌در ماه مبارک رمضان 21 هزار قلم کالا با تخفیف تا 46 درصد در تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر کشور عرضه می‌شود و برخی فروشگاه‌ها تا 3 بامداد خدمت ارائه می‌کنند.

علیرضا بزرگوار پیش از ظهر امروز در نشست خبری گفت: فروشگاه زنجیره‌ای رفاه با هدف تامین کالاهای اساسی به مردم، افزایش سطح دسترسی و تحقق عدالت اجتماعی در سطح کشور شکل گرفته و اکنون 211 فروشگاه در 140 شهر به طور مستقیم به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هدف ما کوتاه کردن زنجیره بین تولید تا مصرف‌کننده است، افزود: با حذف واسطه‌ها هزینه تمام شده کالا کاهش می‌یابد و قدرت خرید مردم بالا می‌رود.

بزرگوار به آماری از تخفیف‌های ارائه شده در سال گذشته در فروشگاه‌های رفاه سراسری کشور اشاره کرد و افزود: 127 میلیارد ریال در سال گذشته به مردم تخفیف داده شده و هر ساله در ایام سال نو و ماه مبارک رمضان این تخفیف‌ها اعمال می‌شود.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه تصریح کرد: برای ماه مبارک رمضان 21 هزار قلم کالا با تخفیف‌های متفاوت تا 46 درصد مایحتاج ضروری مردم را تامین می‌کند و در پایتخت نیز 5 فروشگاه شهید احمدی‌روشن در منطقه قلهک، شهید صیاد شیرازی در پاسداران، شهید دستواره در منطقه ری، شهید فکوری در آزادی و شهید باقری در منطقه تهرانپارس تا 3 بامداد خدمات فروش را ارائه می‌کنند.

وی به ضرورت یک سری اصلاح در زنجیره تامین، توزیع و فروش کالا در این فروشگاه اشاره کرد و گفت: به دنبال طرح تنظیم جامعی در این زمینه هستیم و همچنین آموزش‌های حرفه‌ای به کارکنان، راه‌اندازی خطی برای دریافت شکایات با عنوان صدای مشتری و شماره پیامکی در این راستا سعی می‌کنیم، با استفاده از نظر مردم بهترین خدمت را ارائه دهیم.

وی در مورد توزیع سبد کالا در این فروشگاه گفت: در دوره گذشته 2 میلیون و 400 هزار سبد کالایی توزیع کردیم و در این دوره نیز بناست، تا اقلام مورد نظر سبد کالا در فهرست متنوعی ارائه شود، تا مردم در این 10 قلم قدرت انتخاب داشته باشند.

بزرگوار در مورد جزئیات بیشتر از نحوه ارائه سبد کالا در فروشگاه‌های رفاه گفت: طبق روال رقم این سبد در کارت افراد شارژ می‌شود و برای یک مدت مشخص بارکد اقلام مورد نظر را در فروشگاه فعال می‌کنیم.

وی همچنین از ورود فروشگاه زنجیره‌ای رفاه به بورس خبر داد و گفت: اقدامات لازم در این زمینه انجام شده و تا پایان سال در بازار فرابورس حضور پیدا خواهیم کرد، چون بحث رقابت مطرح است.

فارس

(شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۳) ۱۳:۱۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها