"مجتبی صندوقچی"، در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد و زندگی، گفت:« در بازارهای رقابتی امروز، لزوم درک بهتر شرایط بازار احساس می شود و این شرکت با تکمیل سبد غذایی خود و ارائه مجموعه کاملی از محصولات به مشتریان، سعی در گسترش بازار در حال توسعه داخلی و خارجی خود دارد.»
وی ادامه داد: «این شرکت در سال 81 با هدف فعالیت در حوزه تولید غذای آماده و مواد غذایی بسته بندی گوشتی و غیر گوشتی تاسیس و در این راستا موفق به ایجاد 250 شغل مستقیم شده است.»
"صندوقچی" با اشاره به برنامه ریزی برای رشد 75 درصدی ظرفیت شرکت، از تولید 7 میلیون قوطی کنسرو ماهی و مرغ، 7 میلیون قوطی کنسرو گوشتی و غیر گوشتی، 4 میلیون شیشه انواع مربا، 3 میلیون شیشه سس مایونز و 2 میلیون شیشه انواع ترشیجات و شورجات در سال گذشته توسط شرکت "صید و ساحل لنگه" خبر داد.
وی در ادامه گفت:«شرکت "صید و ساحل لنگه" بسته بندی زیبا و جذاب را در کنار کیفیت بالا حق مشتری می داند و محصولات شرکت با حفظ کیفیت در بهترین و زیبا ترین بسته بندی عرضه خواهد شد.»
"صندوقچی" با اشاره به کسب عنوانهایی چون واحد نمونه صنعتی سال 85، واحد نمونه استمرار کیفیت از طرف اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی و کسب عنوان نمونه کار آفرینی سال 85 گفت:« مشتری مداری و ارائه بالاترین کیفیت، تحویل سریع، قیمت مناسب و سرویس مطمئن از اولویت سیاستگذاری در این شرکت است.»
مدیر عامل صید وساحل لنگه گفت:« در حوزه صادرات فعالیت هایی را در چند کشور اروپایی داشته ایم و با برنامه ریزی های انجام شده در سال 86 با قدرت بیشتری تولیدات شرکت با برند"ریف" را به این کشورها صادر می کنیم.»