شنبه / ۱۲ خرداد ۱۳۸۶ / ۱۵:۲۹
سرویس : خشکبار، حبوبات و تنقلات
کد خبر : ۴۸۹۴
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس خشکبار، حبوبات و تنقلات

طعمی جدید از لواشک "ترشین"

شرکت "ایران چاشنی"، تولید کننده فرآورده های غذایی میوه، محصولات جدید خود را با عنوان لواشک ذغال اخته، لواشک زرشک و سس کچاپ ترشین وارد بازار نمود.

ایران چاشنی که اولین تولید کننده لواشک در 10 طعم مختلف می باشد، لواشکهایی با طعم زرشک و ذغال اخته را نیز به محصولات خود افزود.

تولیدات قبلی این شرکت شامل تولید انواع لواشک با طعمهای انار، آلو، غوره، لیمو، زردآلو، هفت میوه، قره قوروت و آلبالو بوده است.

به گزارش خبرنگار فودنا، ایران چاشنی اقدام به تولید سسهای مختلف و خاص برای انواع غذاهای گرم و سرد و سالاد نموده است که در حال ورود به بازار مصرف می باشد.

"سس گوجه فرنگی (کچاپ) ترشین" محصولی از گوجه فرنگی های تازه است که با فرآیندی 100 درصد بهداشتی و در بسته بندی های تکنفره تولید شده است.

(شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۸۶) ۱۵:۲۹
ناصر یگانه
۱۳۹۱/۱۱/۲۵ Iran
0
0
0

باسلام و تشکر از مجصولات خوبتان بنده ساکن بندرعباس می باشم و آمادگی جهت احداث نمایندگی پخش محصولات شما را اعلام می نمایموتلفن تماس:09173586218

ریاحى
۱۳۹۳/۰۸/۰۷
0
0
0

خدمات فنى ریاحى ساخت تابلوهاى صنعتى،فروش ونصب اینورتر, راه اندازى وتعمیرماشین آلات بسته بندى ازقبیل انواع پرکن،ساشه،تیوپى،لیوانى،متلایز,دوى پک،شکلاتى دوسرپرس و...درصنفهاى مختلف,همکارى با ماشین سازان در زمینه خدمات بعد از فروش,. تهران وشهرستانها 09113731850


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها