یکشنبه / ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۶:۲۱
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۴۸۷۶۶
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس شیرینی و شکلات
خرداد 93

برگزاری مجمع عادی سالانه انجمن و تعاونی صنفی صنایع بیسکوئیت، شیرینی و شکلات

به گزارش فودنا، نشست سالانه انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران و شرکت تعاونی تولیدکنندگان شیرینی و شکلات در 11 خردادماه سال جاری با حضور اعضاء هیات مدیره هر دو مجموعه برگزار گردید.

در این نشست که تعداد کثیری از بزرگان صنعت شیرینی و شکلات حضور داشتند مسائل مربوط به انجمن و شرکت تعاونی و دغدغه های این صنعت مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

از جمله مباحث مطرح شده، فعالیت های عملیاتی و سرمایه گذاری و همچنین فعالیت های تامین مالی شرکت تعاونی و انجمن بود که نمایانگر توان تولیدی کشور و با توجه به فعالیت دست اندرکاران شیرینی و شکلات کشور میسر گردید.

در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم ریاست هیات مدیره انجمن و شرکت تعاونی و بیان مطالبی در ارتباط با صنعت شیرینی و شکلات کشور گزارش عملکرد شرکت و انجمن- در سال منتهی به 29 اسفند 92 - توسط دبیر انجمن و مدیر عامل دو مجموعه گزارش گردید و صورت های مالی تعاونی و انجمن به رویت حاضران در مجمع رسید، سپس گزارش حسابرسان رسمی انجمن و تعاونی قرائت گردید و نهایتا توسط مجمع تصویب شد.

لازم بذکر است که با توجه به دوره سه ساله هیات مدیره منتخب که خردادماه سال 94 خواهد بود، انتخابات هیات مدیره در دستورکار مجمع سال 93 قرار نداشت

لیکن فعالیت بازرس اصلی  و علی البدل 92 هر دو مجموعه با تصویب و رای مجمع مقرر شد تا پایان دوره (خرداد 94) کماکان ادامه یابد.

(یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳) ۱۶:۲۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها