دوشنبه / ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۴:۲۰
سرویس : رستوران ها و کافه
کد خبر : ۴۸۵۳۷
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس رستوران ها و کافه
رستورانی با 20 برند برتر غذایی

افتتاح بزرگترین فودکورت ایران

به گزارش فودنا، اولین شعبه از تنها فودکورت زنجیره ای ایران با نام "سرزمین غذا" در شهرک غرب تهران افتتاح شد، این رستوران با 20 برند برتر غذایی در فضایی بالغ بر 2000 متر مربع، فعالیت خود را همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی (ع) آغاز نموده است.

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران، این رستوران با 20 برند برتر غذایی در فضایی بالغ بر 2000 متر مربع، فعالیت خود را همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی (ع) آغاز نمود.

 از مشخصات بارز این فودکورت، منحصر به فرد بودن غذای غرفه های آن است. انواع غذاهای ایرانی، بین المللی، فست فود و میان وعده در این فودکورت به مشتریان عرضه می گردد. همچنین به زودی شعبه های جدیدی از فودکورت سرزمین غذا در چند نقطه از تهران و سایر مراکز استانها به بهره برداری خواهد رسید.

هلدینگ مانیاد علاوه بر راه اندازی اولین شعبه از مجموعه فودکورت های سرزمین غذا، تصمیم به توسعه بازار خود از طریق برندهای غذایی نموده است. رستورانهای کیدزلند که مخصوص استفاده کودکان می باشد، رستورانهای بن لاک که عرضه کننده انواع ساندویچ بوده و بوفه دیپون که بوفه های مختص صبحانه و عصرانه است، همگی از برندهایی هستند که گروه مانیاد در کنار فودکورت سرزمین غذا در حال برنامه ریزی برای توسعه بازار آنهاست.

استقبال چشمگیر مشتریان از اولین فودکورت سرزمین غذا نشان می دهد که عوامل اجرایی و پتانسیل های مدیریتی در مسیری درست به پیش می روند و نوید بخش آینده ای روشن برای این مجموعه می باشد.

فودلند - فودکورت

فودلند - فود کورت

شبکه خبری صنایع غذایی ایران - فودنا

(دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳) ۱۴:۲۰
منصور عالمی
۱۳۹۵/۰۹/۲۱ Iran
0
0
0

با سلام و احترام مدیریت محترم مجموعه به استحضار میرساند شرکت سامان نماینده توزیع و فروش میزهای هوشمند در ایران و خاورمیانه آمادگی لازم را جهت تجهیز مجموعه شما دارد. درصورت نیاز لطفا با ما تماس بگیرید. سپاسگزارم عالمی telegram.me/tach9


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها