یکشنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ / ۲۲:۵۰
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۴۸۲۴۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
محمد خان محمدی مدیرعامل شرکت ماکیان پروتئین پارس:

سیستم انجماد ماکیان پروتئین پارس گوشت مرغ را 9 ماه ماندگار می‌کند

شرکت ماکیان پروتئین پارس از سال 1385 فعالیت خود را به صورت تولید صنعتی شروع کرده، هر چند که مدیران و موسسان این شرکت بیش از 35 سال سابقه فعالیت در این شاخه را دارند. آنها سال‌ها یک کشتارگاه مرغ را در منطقه اتحاد تهران مدیریت کرده و بعد از تجهیز کارگاه و انتقال آن به یکی از شهرک‌های صنعتی اطرف تهران، تصمیم گرفتند در حوزه قطعه‌بندی، بسته‌بندی و تولید خمیر مرغ فعالیت کنند.

شرکت ماکیان پروتئین پارس از سال 1385 فعالیت خود را به صورت تولید صنعتی شروع کرده، هر چند که مدیران و موسسان این شرکت بیش از 35 سال سابقه فعالیت در این شاخه را دارند. آنها سال‌ها یک کشتارگاه مرغ را در منطقه اتحاد تهران مدیریت کرده و بعد از تجهیز کارگاه و انتقال آن به یکی از شهرک‌های صنعتی اطرف تهران، تصمیم گرفتند در حوزه قطعه‌بندی، بسته‌بندی و تولید خمیر مرغ فعالیت کنند. این شرکت برای اولین بار سیستم تولید خمیر مرغ را وارد کشور کرده است. محصولات ماکیان پروتئین پارس با برندهای زرین پروتئین و تیستی وارد بازار می‌شود. محمدخان محمدی مدیرعامل خوش کلام و مجرب این شرکت در نمایشگاه بیست‌و‌یکم آگروفود، با خبرنگار «اقتصاد و نمایشگاه» گفت و گویی انجام داده است که می‌خوانید.

 او می‌گوید: این شرکت در زمینه بسته‌بندی و قطعه بندی مرغ و مشتقات آن فعالیت می‌کند و محصولات خود را بیشتر در اختیار ارگان‌ها و سازمان‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای قرار می‌دهد. ناگت، شنیتسل، فیله سوخاری، همبرگر و مرغ برگر از جمله محصولات تولیدی این شرکت است و خط تولیدی جدید شرکت در زمینه تولید، اسپرینگ رول، سمبوسه، امپادانا، و... در یکی دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد. وی می‌افزاید: یکی از برنامه‌های شرکت، جذب نمایندگی در استان‌هایی است که هنوز نمایندگی شرکت در آن‌ها مستقر نشده و از فرصت برگزاری نمایشگاه برای این کار استفاده می‌کند.


به گفته خان‌محمدی همبرگرها و ناگت‌های تولیدی در این شرکت که مشمول استاندارد اجباری است این گواهی‌نامه را دریافت نموده و در کنار آن گواهی‌نامه‌های کیفی و مدیریتی بین‌المللی مانند ایزو 9001 و
HACCP و گواهی حلال نیز دریافت شده است.


مدیرعامل شرکت ماکیان پروتئین، یکی دیگر از برنامه‌های شرکت تحت مدیریت خود را گسترش بازار مصرف عنوان می‌کند و می‌گوید: تا به حال بیشتر، کترینگ‌ها و کارخانجات صنایع غذایی بازار هدف ما بوده اما در آینده‌ای نزدیک سیستم پخش مویرگی شرکت هم راه‌اندازی می‌شود و سعی می‌کنیم 30 تا 40 درصد تولیدات خود را در اختیار فست‌فودها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای قرار دهیم.


مدیرعامل ماکیان پروتئین پارس می‌افزاید: یکی از ویژگی‌های این شرکت بهره‌گیری از دستگاه‌های بسته‌بندی پیشرفته و تنوع در بسته‌بندی است و همین موضوع باعث شده، بازارهای صادراتی هم برای محصولات ما دست یافتنی‌تر باشد. در حال حاضر هم مذاکراتی با کشور عراق انجام شده و برنامه‌هایی برای گسترش صادرات داریم.


ویژگی‌های منحصر به فرد


خان محمدی درخصوص مزیت‌های ویژه شرکت ماکیان پروتئین پارس می‌گوید: همان طور که اشاره شد این

شرکت در حال حاضر بزرگ‌ترین سیستم مکانیزه جداسازی استخوان مرغ را در اختیار دارد که به نوعی منحصر به فرد است. همچنین دستگاه‌های سورتینگ مجهز شرکت این امکان را فراهم می‌آورد که قطعات مرغ را در سایزهای دلخواه مشتریان در اختیار آنها قرار دهیم. بسته‌بندی متنوع و درجه انجماد قوی هم از دیگر مزیت‌های مورد اشاره‌ خان‌محمدی است که درباره آن توضیح می‌دهد: این سیستم انجمادی، ماندگاری مرغ بسته‌بندی شده را تا 9 ماه بالا می‌برد و این برای اجرای برنامه‌های صادراتی و گسترش توزیع ما یک مزیت ویژه است.

 

(یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳) ۲۲:۵۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها